• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

lilljohansson skrev 2014-07-20 09:14:51 följande:

testade nu.. är det verkligen sant?

Grattis! Vad roligt
  • Kawinna
    corran skrev 2014-07-20 08:55:50 följande:

Haha ja det blev babblarna och en smörgås imorse för sonen under tiden vi smet in i sovrummet ;) hoppas hoppas det tar sig nu!

Gäller att hitta sina knep
  • Kawinna
    corran skrev 2014-07-20 20:12:24 följande:

Haha ja precis!

Nu jäklar ska det ta sig!

Håller tummarna för er!
  • Kawinna

Varit hos bm på hälsosamtal idag, var lite nervös innan faktiskt! Men det gick hur bra som helst :) Vi fick tummen upp för vår utlandsresa så det känns bra, ska få UL innan så spännande! Hoppas nu bara att jag inte får några farlig krämpor till dess... Ska iaf dit igen den 18:e augusti för inskrivningssamtal :)

• Kawinna
    lilljohansson skrev 2014-07-21 15:08:46 följande:
    härligt.. vilken vecka är du i?
    Går in i v. 8 (7+0) idag :)
    Nallebjörnis skrev 2014-07-21 16:34:35 följande:
    Spännande. När och vart ska ni åka?
    Vi åker i mitten på oktober till USA och blir borta en månad, vi ska bila runt lite med en kompis :)
    corran skrev 2014-07-23 15:05:29 följande:
    Va härligt, när blir ul?:)
    Innan resan iaf, så i början på oktober kanske :) fick ingen tid nu.

• Kawinna
    Nallebjörnis skrev 2014-07-24 15:44:22 följande:
    Jag ska åxå till USA i oktober 10 dagar
    Vart ska du? :)
  • Kawinna

Jag är så fruktansvärt trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Känns som om jag knappt orkar lyfta mina ben och gå ibland. Blir ganska jobbigt när jag jobbar, måste ju vara på alerten då liksom... Någon som har något tips på vad jag ska göra?

• Kawinna
    Nallebjörnis skrev 2014-07-25 10:05:30 följande:
    Fort lauderdale
    Härligt! :)
    Milleman skrev 2014-07-25 12:17:24 följande:
    Usch vad jobbigt! Kan du flexa i ditt jobb och har chans till vila? Denna värmen slår ju ut alla.

Ta powernaps och drick massor!!!
    Nej, det är det som är det värsta. Är oftast själv i min arbetskategori på jobbet så blir inte många lugna stunder... Hoppas verkligen detta går över snart :) Skönt med helg snart iaf!

• Kawinna
    Milleman skrev 2014-07-25 21:32:17 följande:

Känns så jobbigt men jag är skiträdd för att berätta för min chef om graviditet. Det har varit mycket personalombyte senaste året och innan sommaren tittade chefen på mig och den andra unga tjejen och sa "och nu kommer inte någon av er tillbaka efter sommaren och är gravid!"

Visst, med lite skämt i blicken, men jag vet att det inte bara skulle bli glädje :( det kan vissa dagar få mig att inte vilja försöka bli gravid.

Strunta i vad chefen säger! Kör på, det är ju det ni vill
  • Kawinna
    corran skrev 2014-07-27 10:01:51 följande:

Äl + idag, vaknade men svidande ilande känöa i livmodern och ömma brsötvårtor som kliar! Hoppas det är något nu och inte skengravditet..7 ida

Håller tummarna! Skulle du testa på fredag eller hur var det?
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)