• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

taquine skrev 2014-12-31 17:39:36 följande:

Så här såg Min Anders ut förut när det började smälla;) 

Nej dags att göra sig redo... Vem vet jag kanske blir så snygg att jag passar i bekräftelsetrådarna , allt gott och ta hand om er

Håller tummarna! Jag väntar också på den dagen.

(tagning två)
  • Schna
    Brunhilde skrev 2015-01-01 19:50:07 följande:

Jag är en fingertopp fattigare. Lyckades hacka av den igår. Det var väldigt oskönt och blödde väldigt mycket. Det har sina fördelar med att vara bådhänt. Ingen återfann fingertoppen i sin mat iaf

Litet extra proteintillskott.

• Schna
    Brunhilde skrev 2015-01-01 18:04:59 följande:

Gott nytt år på er. Har alla ont i håret idag eller har fullt upp med att lugna hysteriska husdjur?

Jag har inga husdjur och mitt hår är tyvärr alldeles oömt. Men Gott nytt år!
  • Schna
    Aniiee skrev 2015-01-02 19:20:56 följande:

Radiokaka? Är det inte typ ischoklad med kex? Dvs fett med fett och fett till och några torra kex?

Hallongrottor blir det inga, smöret är slut. Men jag såg att Mathem hade extrapris på Smör. 1 kr/st. Max 25 st per hushåll. Man skulle ju passa på att köpa 14 kg smör för 24 spänn.....

Ja, urs..

Va, Mathem? Såg någon på Instagram som hade en pyramid med smör. Det vill jag med ha. Finns Mathem här uppe på nordpolen? *googlar*
  • Schna
    Brunhilde skrev 2015-01-02 20:49:11 följande:
    Uppsala verkar vara så långt upp i Norrland som de levererar till.
    Såg det Synd, jag hade blivit stammis. Likaså drive in-butiker. VARFÖRFINNSINTEDET? Gud, så korkat.

/Småbarnsförälder
  • Schna
    Brunhilde skrev 2015-01-02 19:28:43 följande:
    Jag har inte ätit radiokaka sedan jag var liten och då tyckte jag att det var fantastiskt. Radiokaka skuren i tunna skivor. Hade säkert varit ganska äckligt om jag åt det nu. Hallongrottor har jag alltid tyckt var menlösa, tråkiga kakor jag helst undvek, men nu blev jag bjuden på fantastiska hallongrottor med en förförisk smak av kola. Ska försöka klämma ur dem hemligheten med dessa små underverk.

Brukar du handla på Mathem?
    På den tiden åt man väl gärna blockchoklad som den var med va? Kräks
  • Schna
    Brunhilde skrev 2015-01-02 20:53:42 följande:
    Kanske dags att flytta till mer civiliserade delar av landet.
    Åh, det går inte. Jag skulle få börja fnaska för att få ihop till hyran, eller stå i bostadskö i 37 år först.
  • Schna
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-02 21:13:57 följande:
    Ja nu blir jag nyfiken! Börjar t o m undra hur fan det är med gummistövlar, man vill ju inte få sexinviter... Stoppar in en prilla kör in handen i byxlinningen och kliar lite...
    Mina empiriska studier har visat att det är hyfsat safe med gummistövlar, särskilt i centrum här i staden. Under en shoppingrunda lyckades jag undgå samtliga inviter samt riskerade mitt fd förhållande. Drömmer
  • Schna
    taquine skrev 2015-01-02 21:04:05 följande:
    Bara börja gå med lackväskan och kanske få en friggebod så småningom  
    Nu känner jag att jag nog vill stanna här..
  • Schna
    Aniiee skrev 2015-01-02 21:01:47 följande:
    Kolla om Coop online kör ut till dig. Tror de är mer spridda. De är ju coop, liksom....
    Bra idé!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!