• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-11-05 16:57:11 följande:

Jag har gjort en Knall, shop til you drop. Investerat i nya träningskläder, så jag slipper tvätta mellan alla passen. Ska man vara lat måste man se till att vara väl förberedd.

Åh, så förtjusande trevligt!
  • Schna
    Schna skrev 2014-11-05 17:04:17 följande:

Åh, så förtjusande trevligt!

/äter strips
  • Schna

Gissa vem som tänkte äta en febernedsättande Ipren men istället svalde sonens adhd-medicin, idag? Samt stod med fingrarna i halsen utan resultat och fick ringa läkemedelsupplysningen osv osv..

Mvh,

Numera fokuserad

• Schna
    Brunhilde skrev 2014-11-05 17:19:40 följande:

Dagens asgarv!  

Den funkar tydligen på dig också då Passa på att skriv både C- och D-uppsatsen NU!

I wish! Jag gäspar käken urled här. (Fokuserat)
  • Schna

Är det bara jag som antar att vederbörande tänkt spela pingis, när man får ett mms på ett pingisrack?

• Schna
    Smecker skrev 2014-11-05 19:16:34 följande:

Är det bara jag som funderar på att förena nytta med nöje när man spelat färdigt pingis? Alternativa användningsområden etc osv

Du har en poäng
  • Schna
    Anonym (Signe) skrev 2014-11-05 19:23:22 följande:

Trumpetstöt och trumvirvel! Det är dags för "Dagens Signe"! Har ätit sparris-soppa och leverpastejsmörgåsar och ville ha kaffe och chokladboll på det. Nu brygger jag mitt kaffe i en vaccumbryggare på spisplatta och eftersom den platta som var närmast fortfarande var för varm att placera bryggaren på fick jag ställa den på en oanvänd platta längre in. Vattnet kokar upp och bubblar upp i den övre glasbehållaren och jag ser att kaffepulvret behöver en omrörning så jag tar en sked och böjer mig fram över spisen för att nå fram (jag är ju så liten) och börjar röra och aj och satan, t-shirten glider upp och så bränner jag mig på magen på den fortfarande ganska heta plattan... Trumpetstöt.

Aaaaaaaaaaj!
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-11-06 12:18:53 följande:

Jag har äntligen masat mig iväg till den däringa doktorn och jag har tydligen lunginflammation. Fick en utskällning för att jag tränat, så nu får jag göra absolut ingenting i tio dagar, bara knapra tabletter och dricka hostmedicin. Jag har inte ens en kåt hund att irritera mig på, kanske kan uppbåda lite irritation på ligisten som kastat sin pumpagubbe på mitt hus...Pumpagubbe, pumpa gubbe Drömmer

Men huuuuu! Nu tar du och vilar ögonblickligen!

Pumpa gubbe Hjärta
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-11-07 18:40:27 följande:

Livet som förälder till vuxen avkomma är rätt kul ibland. Snart iväg till vuxenkonsert med hc gubbarock Inte min kopp te men jag har blivit försäkrad om att det kommer vackra karlar dit.

Måste lyckan vara med dig
  • Schna
    Anonym (taggen) skrev 2014-11-07 20:28:48 följande:

Nu har jag tryckt i mig chilimarinerad vitlök, tror nog inte jag får hångla ikväll

Hela vitlökar?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!