Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

J a d e d skrev 2014-04-09 01:08:21 följande:

Hahaha tänker jag ta som en komplimang.
    Gör du helt rätt i! {#emotions_dlg.flower}
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Alltså mina matvanor man måste ehhh älska dom. Överväger att börja skriva matdagbok om jag bara kom ihåg att skriva. Men här kommer dagens intag.

4-5 pannkakor till middag

Och nyss 6 msk keso kvällsmat.

Jo jag åt två knäckemackor natten till idag de kanske räknas, med leverpastej på.

Detta är mitt näringsintag på ungefär ett dygn. Jo och tre skumtomtar och 4 koppar kaffe.

• HäckHäxan
    Nougat skrev 2014-04-09 01:27:48 följande:
    Okej, kan man inte göra det här?Glad
    Jo om man vill. Kik är lite som Skype eller msn fast på telefonen. Simpelt och enkelt.
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-04-09 01:27:30 följande:

Godnatt sköna folketKyss Nu går Chica och lägger sig!

Make love, not war.
    Natti sov så gott vacker.
  • HäckHäxan

Gå på frukostbuffé. Ta din bricka och din tallrik, se till att tippa brickan så att tallriken tankar i golvet och exploderar i miljoner bitar. Be om en sopborste, sopa ihop sliten. Bli klar. Stöt till din bricka när du reser dig så den också åket i golvet!!!! Ge upp ta ditt kaffe och gå ut och rök!!! Japp precis vad jag gör just nu.

Min dag, nej!!!

Försovning var hur den startade.

• HäckHäxan
    Käx skrev 2014-04-09 10:57:46 följande:

SAD:  Bones är faktiskt helt ok, finns typ 7 säsonger ute så där har du att göra i några veckor Tungan ute

Bones är underbar tycker jag. Fast jag har inte kollat säsong 7 än inte hela sparar den till en maraton dag eller två.
  • HäckHäxan
    Anonym (Kåt) skrev 2014-04-09 10:50:44 följande:

Film och mat tråd? Det stod det inte i rubriken. Synd att andra ska förstöra en rolig tråd.... Skittråkigt nu!

Det går inte förstöra denna tråd. Inte ens ditt ringa bidrag lyckas med den bragden. Vill du skriva om något, dra upp det då och hoppas att någon annan hänger på och tycker det är lika roande eller intressant som du gör.

My rules, No rules. Dravel täcker ungefär det mesta vilket var min tanke när jag startade tråden.

Så bara därför måste jag berätta att jag ätit två frallor och två kokta ägg idag och två bitar av nån havrekaka min syrras kompis bakat. Har även urinerat tre gånger under dagen så vet alla det också.
  • HäckHäxan
    Käx skrev 2014-04-09 11:21:50 följande:

ELLER..... kan man roa sig med skriva ner hur man skulle vilja ha sex just NU om fantasin fick bestämma!!

Jaaaaa dela dina tankar och idéer
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!