Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-04-08 19:01:57 följande:
    Häckis: Kom hit så kramas vi och skedar! *lockar med min häck, mina boobs och särbons fläta*
    Hjärta Åh tuttar och fläta, great kombo- Får jag ligga i mitten, snälla??? Bara en stund och känna mig uppskattad och viktig en stund.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-04-08 18:58:33 följande:
    Bara att ta tag i det då... Flört
    Ja om det nu vore så jäkla lätt!!! *morr*

Om du bott här så hade jag antastat dig sexuellt minst tre gånger i veckan oavsett vad fan du tyckte om det!

*försöker se skrämmande och högst dominant ut medan jag blänger upp på dig*
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Läste första och tänkte direkt japp, sån e jag. Sneglar på den andra och läser jag behöver ofta tala om saker innan jag tänker dem ( missade ordet igenom )

OCH insikten slog mig att den mening jag läste är den jag är Tyst Fast mer jag talar om saker redan innan jag tänkt på dem! Vad fan svarar man då?
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-04-08 19:08:20 följande:
    Hahahaha... Skrattande
    Det var det bästa ''hot'' jag någonsin fått...Tungan ute
    Oj oj tror jag kan rota fram fler hot från lagret!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-08 19:08:42 följande:
    Nä idag behöver jag faktiskt gosa! Kramas och pussas en massa Hjärta
    (sen om det blir lite ligga när hela fml-känslan försvunnit är ju en annan sak)

Jag tycker om att kramas och behöver få mysa lite nu.
    Hjärta Ja kramas och vara nära är underskattat! Hade också velat ligga och kramas och bara vara nära idag och inget mer, hade vart sjukt nöjd där.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-08 19:14:37 följande:
    Grabben steker pannkakor, flickan säljer majblommor med pappa som sällskap, jag håller tydligen på att rökförgifta oss alla eftersom spjället till värmepannan stod vidöppen!!

Tur att det är för varmvatten jag eldar för jag kommer verkligen behöva en dusch sedan!! *Stinker värre än en mordbrännare*
    Men oj, jisses tur du kom på det då OCH att du kommer ha varmvatten
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-08 19:34:14 följande:
    Jag HAAAAAAAAAAAAAAAAAATAR vår värmepanna!!!
    Måtte vi få bergvärmepump eller en luft/vatten till hösten!!
    Att elda för att få varmvatten SUGER!
    Jasså den är en djävul förstår jag!!!!! *vrålar med dig*

Hoppas också ni får det då, bergvärme är ju bra skit. Fast om jag någon gång skulle lyckas köpa ett eget hus så skall det vara solceller på taket
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-04-08 19:34:20 följande:
    Hon kanske trivs jättebra på nya stället, om ni flyttar? Värt ett försök. Sen finns ju distansutbildningar så du tjänar in ett par, tre år med.
    Ja joo det är ju sant. Men jag vill så ogärna ha henne i kommunal skola, ja jag vet de kan vara jättebra de också. *fördomar* Iaf den kommunala skolan här suger och då menar jag suger som i sämst i landet!

Distansutbildningar var en god ide. Läser man mer intensivt då? Tänkte på detta med att tjäna in några år?

Försöker spana på utbildningar, men allt är en stor djungel för mig. Har fått för mig att man bara får läsa vissa saker på distans om man tex bor långt ifrån skolor/ utbildningar. Jag bor ju nära gbg så jag har antagit att jag inte får söka distans om utbildningen finns i stan utan att jag måste söka i stan då. Utan körkort blir det ett helvete att pendla, med körkort så fungerar det, då tar de 30-45 minuter ner max och så hem igen och jag kan nog få nån kompis att hämta henne på skolan innan jag är hemma, så hon slipper bo där hoppas jag. 
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-04-08 19:59:42 följande:

Eller ja, du får ju läsa 200% om du vill men du får inte mer CSN för det.
    Den biten vet jag.  Jag läste 160% på komvux på ett år. Folk tyckte jag var knäpp som lade till ett gäng ämnen bara för att ha nått kul att plugga också psykologi, filosofi, etik och moral just for fun. Jo samtidigt hade jag och sambon ett litet bemanningsföretag vars papper och skit jag fick ta hand om också. Jo och sambon var kroniskt otrogen och de va en massa annan skit också.....

När jag läser det sådär så kan till och med jag se varför jag gick i väggen Obestämd Fast jag har fortfarande assvårt att förstå att jag av alla människor bara kraschade och slutade funka OCH acceptera det har jag ännu svårare för, fast jag så fint låtsas att jag absolut begriper det!

Önskar jag hade 1/3 av den energin idag som jag hade då, hade vart superbäst ju
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!