Sex och dravel tråden, hämningslöst!
J a d e d skrev 2014-04-08 21:34:30 följande:
Mkej... Är inne på samma tankar (fortfarrrrande). Har du talat med en studievägledare? Kollat deras prognoser? Kollat på yrkeshögskola?
Nej inte kollat. Har ju tänkt ett tag, men ville vänta med att dra i trådar tills utredningen började få ett slut och nu är det vad jag förstått bara två möten kvar ( hoppas jag det har ju ändrats innan ) förra mötet skulle ju vara det sista så
Måste ändå ringa lärcentrum och få ut mina betyg, för de har jag nog förlagt på ett säkert ställe! Säkra ställen är jag jävligt bra på. De är därför jag har så mycket dubbelt och trippelt av saker och ting. Ja menar tre borrmaskiner, hallå!! Måste ju kunna be om ett möte då och snacka om sånt då, för jag måste också lära mig hur tusan betygen ligger med det nya systemet, har försökt kolla online men det är kinesiska för min del då, tålamodets trytande gör att jag lägger ner det med en gång. Vill ju även göra om högskoleprovet. Så min sommarhobby skall vara att plugga gamla högskoleprov så min hjärna får jobba lite och användas till annat än att läsa barnsagor, se på barnfilm, diskutera sexåringens tankar ( mycket kloka sådana får jag tillägga ) men ja du hajjar, hjärngympa helt enkelt.
Inte kollat yrkeshögskola, det borde jag ju gjort *retarded*