Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Köttfärssås och zucchini"pasta"

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-09 18:33:35 följande:
    Kan du skicka över? *Trött och lat*

Mannen och barnen ska käka McD efter scouterna.. Jag bad honom köpa en sallad åt mig från Ica Nära...
    *skickar direkt*

Var rätt gött också får jag säga. Men zucchinipastan med ostsås med bacon i OMG sjukt jävla gott asså!

Nu pajjade jag ju min lchf med frukosten i morse, men kände att jag behöver ju inte kasta i mig mer skit. Mini käkar dock spagetti, sista spagettin. Vi äter inte pasta särskilt ofta hahaha tror de var kompisen som köpte denna en gång när vi skulle äta pasta carbonara. (stavas?)

Åhh scouterna Hjärta Tror jag får leta upp mina pärmar och papper och ta fram min hårt in bankade naturnissefostran och sprida kunskap till avkomman. Satt just och funderade på att göra en klocka, med stor och liten visare i nån hårdpapp/ kartong och leka klockan med henne. Nu när en a-lagare ändå köpt en armbandsklocka med snötvit på liksom.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-09 17:57:23 följande:
    Letar klänningar inför bröllop i slutet av maj.. Tänkte mig något i chiffong, A-linjeformad och i någon grön, turkos eller lila nyans...
    Någon sida som rekommenderas?
    Backar lååångt*

Det där var alldeles för girlstuff för mig, noll jävla koll. A linjer chiffong rena kinesiskan!

Äger typ min gamla balklänning, en klänning jag köpte för 4 år sen när mamma fyllde 50, fan de är nog bara två, fick för mig det var fler men nä de är nog bara dom. Hade lite åtsittande fodral.klänningar men bestämde mig för att jag var alldeles för tjock för såna och slängde eller gav bort dem. Fast jag saknar absolut en av dem, så jäkla skön att ha på sig, men när jag insåg att den precis täckte baken så slutade jag använda den bland folk eller iaf utan något vettigt under, framifrån satt den dock fint, jävla rövjävel
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (RÄDD) skrev 2014-04-09 18:38:36 följande:
    Hmm
    Provokativt inlägg alt från dit hjärta.
    Som man tycker jag att mus/rumpa och armhålan skall vara rakad.
    Benen är oftast väldigt olika på damen.
    En del är som stållull och andra bara små skönt fjunig.
    Men är du helt seriöst ang männen, skall dessa var arakade enl ditt inlägg ?
    Är allvarlig i detta inlägg .
    Personligen tror jag alla levande möss föredrar att få ha sin päls kvar. Fittor kan folk få ha precis hur de vill, kan helt ärligt inte bry mig mindre.

Jag är dock tacksam för att du och jag inte är förälskade eller småkära i varandra, det hade tagit slut så jävla fort så det finns inte

Jag är både seriös och inte seriös. Om en man kräver att jag konstant är helrakad på mitt kön så är han dum i huvudet gissar jag eller sadist av något slag eller så kanske de två går hand i hand för allt vad jag vet. Men jag kommer kräva att han vaxar sina ben OCH han skall då vara en man som tränar på gym, nån sport ihop med andra män så han är tvungen att duscha ihop med andra män med sina vaxade ben, de får såklart inte ha stubb har de stubb så kommer jag inte på något vis ta på honom.

Vill poängtera att han skall inte raka benen, utan vaxa eller epilera dom, men eftersom män har lägre smärtgräns än kvinnor rent generellt så kan han välja alternativet vaxa på salong, det går fortare och gör mindre ont än det gör att epilera benen.

Jo och om det dessutom krävs att jag har rakade armhålor konstant, så kräver jag att mannen vaxar sitt bröst konstant, har han inget hår på bröstet så är jag helt säker på att jag kan finna på något annat KRAV jag tycker är likvärdigt, är ganska uppfinningsrik till min natur Solig

Ja jag menar varje ord, varenda jävla ord, inget jidder eller ironi, möjligen en gnutta sarkasm.

Har jag förresten nämnt att jag HATAR, verkligen HATAR, alla former av KRAV på hur andra skall och bör se ut? Tänkte ifall det nu gått någon förbi eller så Drömmer
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-09 18:46:38 följande:
    Gulle!!

Åh!! Det lät gott!! Sjukt gott! Recept?

Äh.. Nya tag... Jag har bara hållit på ett par dagar.. Märker dock redan lite skillnad i kläderna..Obestämd

Mannen är ledare.. Han har lika kul som barnen.. Jag menar.. De får elda, tälja, bygga och ha sig..
    Hehe oj receptet är köttfärs, lök, kryddor på en höft och tja en stor portion kärlek, jag och Freja kryddar allt med kärlek här hemma

Jag var också scoutledare Dessutom i NSF ( nej inte nassenissarna ) men nykterhetsrörelsens scoutförbund. Tyst
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (RÄDD) skrev 2014-04-09 18:56:03 följande:
    Baksidan kan vara din fördel . Glad
    Se inte livet så bakom.....
    Baksidan är min främsta sida och eftersom den är STOR så har jag helt enkelt en väldigt stor fördel.

*pippi logik typ *
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-04-09 19:03:33 följande:
    Glöm inte att han skall vaxa pungen med strips.
    Det var ett av mina eventuella krav i brist på bröstbehåring. Som sagt jag har levande fantasi och en sjukligt sadistisk ådra eller mer en naturlig fallenhet för att tillfoga smärta, fysisk så väl som psykisk.

Måste dock poängtera att jag egentligen är en vänlig själ i grunden.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (RÄDD) skrev 2014-04-09 19:05:35 följande:
     Har du sååå stora blygdläppar som dina skinkor ......Obestämd
    Oavsett så kan vi konstatera att min läs och ordförståelse är högre än din *highfive* ??
    Mina blygdläppar är så stora och långa att jag vid behov sväljer mig själv med dom!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-09 19:05:58 följande:
    Men seriöst.. 25.000 för en bit tyg??????SkrikandesObestämdFörvånad
    hahahahhaha har du kollat in vad ullkläder i skottland kostar, finns nått slott/ borg grej där som säljer ja främst till adeln/ rika människor OCH jag säger bara OMG. hahahhaa

Jooo de är sant, mina kompisar var där för ett tag sen Men jag minns fan inte vad det heter.
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!