Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-09-19 12:20:12 följande:

Så torrt att du lämnar smulspår efter dig

Tur att det finns blötdjur som kan återställa balansen...i vått och torrt.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-09-19 12:39:15 följande:

Om du luckas komma innanför deras hårda skal ja.

Äsch man får förlita sig på att man är het som helvete och dom öppnar sig själva...men vem vet...bara att hoppas på att det en pärla innanför!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Satt och kollade runt på "Senaste". Börjar mer och mer få känslan av här passar man inte in. Jag anser att politk är föga intressant, tycker trohet är verkligen något fint, ja du duger som du är....ja osv i oändlighet. Fan har inte folk något positivt att ventilera, hela jävla famljeliv är ju som en enda lång klagomur. Är det så här bittert och dystert i våra Svenska hem som trådarna utger?

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Smecker skrev 2014-09-21 10:15:48 följande:

Som tur är är det ju högst frivilligt att vara medlem här

Men som svar på din fråga: nej det är det inte. Vilket du också vet om du tänker efter lite.

Klart att det är frivilligt, dock tycker jag mig utläsa att något har hänt med forumet. Det har varit en familjär site med glädje, dock har något hänt och är det underhållande i längden den vändningen forumet fått? Här kan jag svara för mig själv, nej.

Du behöver inte oroa dig, jag tänker många gånger innan jag postar en post, både tänker efter före och tänker efter efter t o m. Men det är inte det sakliga vad jag tänker, då är frågan varför ser trådarna ut som dom gör om inte det är så dystert och bittert?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Schna skrev 2014-09-21 10:43:48 följande:

Tja, folk ber inte om lösningar på sina problem om de inte har några? En gnäller bara om det som är jobbigt?

Nej så är det men många skulle inte ha problem om dom kunde se ljusare på tillvaron, så man formar vardagen får man leva den! Är allt piss bli inte mycket annat än just piss. Sen går så många ut och frågar självklara saker som sig bör en vuxen ligga i fatet att veta, då är det sakliga saker som har med etik och moral att göra.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-09-21 13:02:15 följande:

Så kände jag igår, läste en del politik trådar och en del i sex och samlevnad och kände mest hopplöshet över mänskligheten.

Samtidigt så tänker jag att om man själv har gnälliga saker, hur mycket är det i förhållande till det som är bra, i min värld ganska lite. Så de bör således finns mer positiva saker än negativa egentligen. Bara att man sällan har behov av att gnälla om bra saker

Så nej jag tror inte ens det är nästan så bittert i svenska hem som trådarna här inne ibland kan få det att kännas som.

Skönt att det inte bara är jag da!

Har inte sagt att man inte får gnälla eller må dåligt, dock har det blivit mer av en jargong när man läser trådarna. Det var naturligtvis inte en pik till någon här utan hur jag uppfattar att rubriker och trådarnas innehåll blivit allt mer mörkare och dystrare...ja och ointressanta för så mycket är så långt ifrån vad en annan är. Jag är en glad jävel och älskar livet, haft mina gyttjebrottningar med, men reser man inte sig så då får man vara skitig länge.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    hännrick skrev 2014-09-21 16:14:02 följande:

Det här kan jag inte låta bli att undra över.. vän av ordning undrar nu om den "relationen" någonsin ledde någonstans? Det är intressant hur kompisens nyfikna, jobbiga och envisa lillsyrra/brorsa plötsligt "växer ifatt".

En del tar det bra (iaf i det stora hela) när kompisen plötsligt börjar umgås mer med syrran/brorsan än med dem men vissa reagerar med ilska eller sorg, blir svartsjuka (fan, det är MIN kompis ju) eller överdrivet beskyddande (du ska GE FAN i min syrra/brorsa!).

Jag har sett ett par exempel av det senare men inte varit inblandad personligen.

Söndagseftermiddag, dags för veckans höjdpunkt...

Ja du gör slag i saken och smäller till med en taktlös Söndag du!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-09-21 20:02:00 följande:

Jag tror att jag sa gå och lägga mig i sängen och inte kliva upp igen förrän jag är död.....

Zombie varning... Det ena liket är inte det andra likt sägs det! Du behöver nog bara lite choklad...så blir det nog snart fart på dig igen!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Stora nyheter...

Tvättmaskinen färdig 01.15 och tvätten ska in i tumlaren. Sitter och försöker hålla mig vaken, japp är nog lite vad vissa skulle säga en pina.

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-09-23 22:21:34 följande:

Fyller på med: "Äntligen får Tant Brun ligga"

Ja här måste man bara vara med och vara med.

"Känn ingen sorg för mig Göteborg" (ja jag har ingen anknytning dit eller nja men iaf) eller "Detta var ju döden men länge leve den" eller "Här ligger något begravet" eller "Likgiltig"
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!