Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Så torrt att du lämnar smulspår efter dig
Så torrt att du lämnar smulspår efter dig
Om du luckas komma innanför deras hårda skal ja.
Satt och kollade runt på "Senaste". Börjar mer och mer få känslan av här passar man inte in. Jag anser att politk är föga intressant, tycker trohet är verkligen något fint, ja du duger som du är....ja osv i oändlighet. Fan har inte folk något positivt att ventilera, hela jävla famljeliv är ju som en enda lång klagomur. Är det så här bittert och dystert i våra Svenska hem som trådarna utger?
Som tur är är det ju högst frivilligt att vara medlem här
Men som svar på din fråga: nej det är det inte. Vilket du också vet om du tänker efter lite.
Tja, folk ber inte om lösningar på sina problem om de inte har några? En gnäller bara om det som är jobbigt?
Så kände jag igår, läste en del politik trådar och en del i sex och samlevnad och kände mest hopplöshet över mänskligheten.
Samtidigt så tänker jag att om man själv har gnälliga saker, hur mycket är det i förhållande till det som är bra, i min värld ganska lite. Så de bör således finns mer positiva saker än negativa egentligen. Bara att man sällan har behov av att gnälla om bra saker
Så nej jag tror inte ens det är nästan så bittert i svenska hem som trådarna här inne ibland kan få det att kännas som.
Det här kan jag inte låta bli att undra över.. vän av ordning undrar nu om den "relationen" någonsin ledde någonstans? Det är intressant hur kompisens nyfikna, jobbiga och envisa lillsyrra/brorsa plötsligt "växer ifatt".
En del tar det bra (iaf i det stora hela) när kompisen plötsligt börjar umgås mer med syrran/brorsan än med dem men vissa reagerar med ilska eller sorg, blir svartsjuka (fan, det är MIN kompis ju) eller överdrivet beskyddande (du ska GE FAN i min syrra/brorsa!).
Jag har sett ett par exempel av det senare men inte varit inblandad personligen.
Söndagseftermiddag, dags för veckans höjdpunkt...
Jag tror att jag sa gå och lägga mig i sängen och inte kliva upp igen förrän jag är död.....
Stora nyheter...
Tvättmaskinen färdig 01.15 och tvätten ska in i tumlaren. Sitter och försöker hålla mig vaken, japp är nog lite vad vissa skulle säga en pina.
Fyller på med: "Äntligen får Tant Brun ligga"