Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Stoppa skiten du fått av operatören och köp nytt. Det är inte så hiskeligt dyrt.
Stoppa skiten du fått av operatören och köp nytt. Det är inte så hiskeligt dyrt.
Det beror ju på hur ditt hem ser ut, är det betongväggar och hur stort, placering på den befintliga utrustningen och vad det är för sorts utrustning du har, har du övriga saker som kan störa signalen, vad har du för grundförutsättningar från din leverantör etc. Det är lite som att fråga "Vad ska jag köpa för dator?"
QoS o prioritera IP-telefonin i din befintliga utrustning från leverantören om du inte redan har gjort det.
Det beror på vilken router du har. Förmodligen är den redan på utan att du vet om det gå in och kolla prioriteringen och vet du inte hur man gör så rtfm
Eller så bjuder du en nördig vän på middag och beklagar dig tills denne inte står ut längre och fixar skiten till dig.
Nope jag är också på bra humör, trots att ja hela dagen gått åt helvete Killen som skulle ta ner häcken med motorsåg åt mig försov sig och dök upp tre timmar efter utsatt tid. När vi väl fick gått ut och blandat bensin och olja och började köra motorsåg så inser vi att den är SLÖ, skojar inte sjukt slö. Bara att lägga ner. Måttligt roande. Dagen gick åt att ringa, vänta, ringa, vänta, muttra lite till och sen asgarva åt jävla motorsågen. Får lämna in den på slipning på mån eller tisdag och så skall jag ringa och hyra en röjsåg istället.
Får dessutom ringa min hyresvärd och meddela att häckjäveln är kvar och kolla om jag får låna kärran ett par dagar till eller om jag skall satsa på att få ner häcken i veckan och kanske kan få låna kärran över nästa helg istället.
Har i vart fall fått snickrat lite på mördarkaninens utebur, satt presenning över så han har regnskydd i en del av den. Skulle snickrat en botten till huset och tänkte isolera med frigolit samt lägga golv det lilla huset men fick lägga ner när jag insåg att spik är för jäkla bra att ha om man tänkt spika. Men nåja bräderna är sågade och klara i vart fall.
Hade jag vetat att dagen skulle gå som den gjorde så hade jag satsat på att koka äppelmos istället. Men men äpplena lär inte rymma gissar jag
Pillat i mig en näringsdryck, vatten och te, så jag överlever, har lite att ta av. Måste köpa ett snyggt skärp dock för byxorna trillar ner. Varför försvinner rumpan och brösten först på mig och magen är fortfarande oplatt?
den fattar trögt ja...
Please spare me. Inga fler göteborgsskämt!
Jag ger dig fem kantarellpajer av fem möjliga!
Kan avslöja att vår veckans matsedel inte blir lika spännande..