Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-10-06 08:44:38 följande:

Ombyte förnöjer!

Haha...jo jag har förstått att du gillar det!

Skämt åsido...

Ang köttbullar, är det någon mer än jag som inte kan äta dom där halvfabrikat eller hel blir det ju egentligen då dom är ju färdiga...fan jag får inte i mig dom där. Konsistensen först, ja tappar man en jävel så då bokstavligen studsar den, när man steker luktar dom rentav as och smaken sen...ja vad fan smakar dom?

Vad är det för äckelskap dom har i egentligen? Tarmar och lunga?

Nu skriver säkert något smartskalle att det är frivilligt att äta, ja det är det och därmed låter jag bli, men seriöst ska inte en köttbulle smaka just köttbulle och inte något annat...som typ åkersork eller daggmask?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Fjäril Vingad skrev 2014-10-06 09:20:25 följande:

What can I say...? Finns så många fina män därute.

Fast nu är jag typ nöjd, har ju mina finingar och de är ju underbarast i hela världen.

Jag köper halvfabrikat och har som panikmat i frysen. Men gott är det då verkligen inte.

Schna skrev 2014-10-06 09:56:18 följande:

Jag har börjat lära mig äta de däringa bollarna på senare tid, men det är just inget jag gör hemma. Imorgon blir det hemmarullade köttbullar med hemgjort potatismos. Eller om jag ska göra köttfärslimpa..

HäckHäxan skrev 2014-10-06 10:40:57 följande:

Jag kan inte heller äta dem, så nej du är inte ensam. Någon enstaka gång har jag fått i mig det där, men då talar vi i lägen där jag måste få i mig något innan jag svimmar typ, men det är lika vidrigt för det.

Fast jag är lat nu för tiden också, jag blandar helt kallt en påse fransk löksoppa med 1 dl mjölk, låter stå och svälla i ca 10 min sen ner med färs, rullar och steker, snabbt och jävligt enkelt! 

LAT!!!!! Japp

Där ser man! Nej man är varken märkvärdig eller kräsen för att man inte kan med dom där studsbollarna. Men börjar man rannsaka tänkandet lite och vad kilopriset är på dessa stinkbomber och vad tex nötfärs kostar kan man ju än mer undra vad dom har i? Bäver kanske?

Ja jag saknar halvfabrikat som är kvalité rakt igenom, får kosta det gör inget bara det smakar. Ja nu finns ju korvar etc med högre kötthalt osv men om man håller sig till köttbullar så har då jag inte sett något som man kan säga att det är en "köttbulle" kött är ju kött och pölsa är ju pölsa...menar döp om det till pölsbullar om det är vad det är!

Nej nu har jag hakat upp mig känner jag...hoppas vi konsumenter får något gott att äta idag! Mmmmmmm.....kööörv!

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-10-06 21:01:35 följande:

Hoho, lever ni?

Japp sitter här och ugglar!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Cinnober skrev 2014-10-06 23:36:56 följande:

Hej alla! Jag är ny här och nyfiken på vand man får surra om? Vad som helst??

Ja allt som sätter vind i seglen, man kan säga bland tampar och trossar...i hård sjö ungefär. Bara du vågar!

Välkommen.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-10-06 23:49:28 följande:

Any time =P

Aniiee time any time...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-10-07 15:44:58 följande:

Hamburgare med parmesanost på. Vad tror ni?

Nu vet jag ju inte vad för ost du har i åtanke men Parmigiano Reggiano passar då fan till allt! Ger mig fan på att den t o m går ihop med choklad, chili lingon eller Tranbär...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-10-07 16:45:22 följande:

Alltid. Någon annan parmesanost finns inte =P

Jag har faktiskt ätit choklad smaksatt med parmesan. Udda. Men det gick. 

Ja den är gudomligt god...hur det nu smakar...men ungefär.

Ja jag kan tänka att sältan från saltkristallerna gifter sig med det söta i chockaden och det fruktiga i osten lika så mot det vaniljiga...

Fan nu får jag ge mig!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-10-08 18:23:42 följande:

Vad har man för vitaminbrist när man går in i saker och gör sig illa på allt hela tiden?

Se-vitamin!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

[quote=74133369][quote-nick]Aniiee skrev 2014-10-08 19:19:33 följande:[/quote-nick][/quote]

Får hoppas för dina nära och kära att du inte bara är långdragen i att åma dig...

Ja såhär, blir inte mycket gjort då heller...

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (Signe) skrev 2014-10-11 00:04:28 följande:

Jag är jätteliten och smal. Ibland brukar jag skoja till det och säga att jag är en liten knubbig rulta (oj, vad roligt). Äter frukost, lunch, mellanmål, middag och tar gärna nåt sött till kvällsfikat. Kan inte gå upp i vikt. Tränar så att jag ska har lite muskler så jag inte ska se så benig ut. Det som är bra är i alla fall att jag ser mycket yngre ut än jag är och kan klä mig så att jag inte ser ut som en tant. Så om någon har tips till en som jag så blir jag glad.

Hitta till din egen försoning över hur du är skapt, där du är nöjd för vem och vad du är istället för vem du inte är och framförallt inte kan bli. Spelar ingen roll om jag nämner att alla gillar olika och små nätta kvinnor kan och är lika vackra som någon större och längre, det vackraste som finns är någon som älskar sig själv.

Jobba istället med din självbild istället för att jaga jaget som inte är du...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!