Fjäril Vingad skrev 2014-10-06 09:20:25 följande:
What can I say...? Finns så många fina män därute.
Fast nu är jag typ nöjd, har ju mina finingar och de är ju underbarast i hela världen.
Jag köper halvfabrikat och har som panikmat i frysen. Men gott är det då verkligen inte.
Schna skrev 2014-10-06 09:56:18 följande:
Jag har börjat lära mig äta de däringa bollarna på senare tid, men det är just inget jag gör hemma. Imorgon blir det hemmarullade köttbullar med hemgjort potatismos. Eller om jag ska göra köttfärslimpa..
HäckHäxan skrev 2014-10-06 10:40:57 följande:
Jag kan inte heller äta dem, så nej du är inte ensam. Någon enstaka gång har jag fått i mig det där, men då talar vi i lägen där jag måste få i mig något innan jag svimmar typ, men det är lika vidrigt för det.
Fast jag är lat nu för tiden också, jag blandar helt kallt en påse fransk löksoppa med 1 dl mjölk, låter stå och svälla i ca 10 min sen ner med färs, rullar och steker, snabbt och jävligt enkelt!
LAT!!!!! Japp
Där ser man! Nej man är varken märkvärdig eller kräsen för att man inte kan med dom där studsbollarna. Men börjar man rannsaka tänkandet lite och vad kilopriset är på dessa stinkbomber och vad tex nötfärs kostar kan man ju än mer undra vad dom har i? Bäver kanske?
Ja jag saknar halvfabrikat som är kvalité rakt igenom, får kosta det gör inget bara det smakar. Ja nu finns ju korvar etc med högre kötthalt osv men om man håller sig till köttbullar så har då jag inte sett något som man kan säga att det är en "köttbulle" kött är ju kött och pölsa är ju pölsa...menar döp om det till pölsbullar om det är vad det är!
Nej nu har jag hakat upp mig känner jag...hoppas vi konsumenter får något gott att äta idag! Mmmmmmm.....kööörv!