Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-09-07 19:09:46 följande:

Snacka om att det finns intressanta människor på det här forumet.

Jag känner mig HELT normal nu.....

Haha...du är väl normal!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    shivas skrev 2014-09-09 23:24:06 följande:

Ska det vara så besvärligt att släpa sig in i duschen och sen i säng? Hur svårt kan det vara?

Nepp tvätta dig får du allt göra själv latmask! Förstod precis vad du menar...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-09-09 23:31:56 följande:

Du har fått en V.I.P!

Virus innanför pannan?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    shivas skrev 2014-09-09 23:37:33 följande:

Men tjena

Ja alltså, när man också har en tvätt som väntar på att bli upphängd innan man lägger sig så vill man ännu mindre in i badrummet.

Heeeeej!

Haha...låt det ligg tills på Fredag, sura kläder har väl ingen dött av...man bara älskar den doften!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-09-09 23:40:31 följande:

Virus innanför "puffen"?

Och precis här förlorade du mig... Nu trodde jag ni snackade förkylning och bihåleinflammation men tydligen läser jag lika dåligt som jag skriver.:-P
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    shivas skrev 2014-09-09 23:53:25 följande:

Ooja! Det hade jag mer än gärna! Men jag vill helst inte gå med blöta kläder till jobbet imorgon. Tror de hade undrat om jag blivit ännu mindre frisk i huvudet då. :-P

Haha...tänkter blöt vit t-shirt och och och och inget mer, du har nog rätt...gå och häng tvätt så du inte orsakar något tillbud imorgon, menar lätt att snubbla för arbetskamraterna, skulle jag göra iaf!

Nej nu blev jag sugen...på att tvätta lite, skönt med torktumlare
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-09-09 23:59:52 följande:

Puffen kan också bli förkyld?

Du är ju pervers!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-09-10 00:23:22 följande:

Men det är ju ett av antagningskraven här. Har du inte fått en genomgång av reglerna?

Nej jag plankade så tyvärr missade jag lappen! Är det något slags antagningsprov eller så?
    Knall skrev 2014-09-10 00:18:25 följande:

Eh, ja? DUH!

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    shivas skrev 2014-09-10 00:28:03 följande:

Ptja alltså, egentligen är det väl nu man borde passa på att gå dit i de där blöta kläderna för jag jobbar bara där i 2,5 vecka till. Then I'm freee!

Jaha det var värst...vad ska du slå ihjäl dagarna med sen tänkte du?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-09-10 00:35:52 följande:

Mm, alla måste genomgå det. Det är bäst du tar det direkt med Häckis. De är individuella.

Känner att detta kan sluta med vad som helst så jag försöker smälta in lite diskret med...snopp...mysa...hoppas det räcker, känner mig redan illa till mods här.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!