Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Är det bara jag eller har stämningen blivit lite...ja dålig här?

Nu tycker jag att vi alla ska ta varandras händer och sjunga We shall overcome.

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-08-13 11:05:18 följande:

Hörru Birgit Friggebo, jag tänker inte sjunga öht! 

Synd tror det hade blivit en vacker duett...ja som jordena trudelutt mellan våra stämmor! Ja Friggebod visste iaf när och vart man skulle sjunga, perfekt tajming är a och o när der kommer till körsång!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-13 11:15:16 följande:

Synd tror det hade blivit en vacker duett...ja som jordena trudelutt mellan våra stämmor! Ja Friggebod visste iaf när och vart man skulle sjunga, perfekt tajming är a och o när der kommer till körsång!

Jordens *
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Smecker skrev 2014-08-13 11:09:02 följande:

Tvärtom så är det lugnare sedan.. tja.. det är lugnare

Ett tag trodde jag du gått i väggen...eller tagit semester, men ja där är du ju!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    kewin skrev 2014-08-13 11:26:44 följande:

Gå och runka!!!

Intressant direktiv...hur löser en kvinna den biten menar du? Föreslår att du tar och googlar lite, börja med vett och etikett, sen kan du plöja genom mänsklig anatomi...när du är klar vore det förträffligt om du la dig och sov lite, tror du behöver det!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    lille Birger skrev 2014-08-13 11:54:38 följande:

Stimulera klitoris.

Ja jo...inget är omöjligt...
    Brunhilde skrev 2014-08-13 11:59:56 följande:

Fast det är väldigt ovanligt att man kallar kvinnlig onani för "runka". Ordets ursprungliga betydelse är skaka/ruska. 

Ja jag kunde inte skrivit det bättre själv...knappt ens hälften så bra! Så...japp!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (Mr Bojangles) skrev 2014-08-13 20:29:34 följande:

Ok. Sorry om mitt ämne var opassande i tråden. Vill inte förstöra någons kväll

Egentligen så måste jag säga att du absolut är i rätt tråd faktiskt, men ämnet har blivit behandlat i all oändlighet i andra trådar så det bär ur och blir över.

Googla omkrets familjeliv så ger det nog svar på din fråga....
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-08-13 20:28:32 följande:

Andas...

Jo jag försöker men får inte luft!

Sen för att vara seriös, beklagar ödmjukast det inträffade och önskar dig en trots omständigheterna en underbar kväll!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-08-13 21:11:52 följande:

Släpp taget om strypkopplet!

Och tack..

Tog precis mig lös...så nu går ingen tik säker... Ska strax göra mig en vända på mitt revi och skvätta lite innan jag skiter i grannens köksträdgård...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!