Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jag kan vara seriös jag med...
    Vad andra gör och hur dom lever är inte min sak, men ibland kan man fundera över sig själv hur bra det blir i längden att vara så extrem när det kommer till att vara...ja extrem.
    Håller jag någon kär då kan jag inte starta nytt eller ens fatta kärlekskänslor för någon annan, tar helt enkelt en jävla tid att komma ur rullarna...
    Jag är övertygad att man blir mer låst som människa när det är åt det hållet. Så det så.... 

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-06-19 19:25:56 följande:

Vad är det för fel på den här kvällen?

Tycker att det är lite kämpigt med alla svåra livsval man ställs mellan hela tiden, som nu, ska jag dricka te och käka varma mackor eller dricka strawberry daiquiris och låtsas att solen skiner 

Nämen stackars!

Tror du behöver någon som står för fiolerna...

open.spotify.com/track/2STiyT7BC40Pg0gA6iwogJ
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-06-21 21:06:20 följande:

Go kväll i stugan!

Jag sitter på utedasset vid sommarstugan och är förbannad..

Förbannad på karln som sista dagarna utvecklat en väldigt irriterande vana av att INTE lyssna..

Så just nu står han, ungarna och deras mamma nere vid bryggan vid en ickefungerande gammal bil och ska fiska medan jag sitter här och gnisslar tänderna.

Glad jävla midsommarhelg på er!

Grattis din karl har blivit en man!  
    Du är kanske helt enkelt lite för tjatig och för mycket chef...
    Eller så har han vax i öronen... värt att kolla upp innan du blir mer sur på stackarn!  
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-06-21 21:39:16 följande:

Eller så har han drabbats av "jag-kan-minsann-och-vet-minsann-allt"- sjukan..
    Åååå...då är det seriöst synd om dig... Världsmästare är och förblir fan det drygaste man kan vara med, ja och någon efelbar! {#emotions_dlg.flower}
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-06-21 22:08:30 följande:
    Åååå...då är det seriöst synd om dig... Världsmästare är och förblir fan det drygaste man kan vara med, ja och någon efelbar! {#emotions_dlg.flower}
    #ofelbar#
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-06-21 22:51:05 följande:
    Man kan ju faktiskt inte hjälpa att man alltid har rätt. Vissa har det andra har det inte. Själv är jag faktiskt bäst på nästan allt.
    Att vara eller tro sig vara är enorm skillnad...vilket det sista jag syftade på gör livet miserabelt för dom som ideligen måste överbevisas ang nästan allt, man vill ju ha utförsbacke men med vad ger dom en....jo en oändlig uppförsbacke som suger musten ur en...

Hoppas du är den där begåvade och inte den där jobbiga typen.  
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-06-25 21:30:24 följande:

Tycker att FL är ganska representativt för resten av världen.

Lite så kan det vara...

Men samtidigt var inte nötter så nötiga vem skulle då få allergi? Menar stackars allergin isf, skulle inte vilja vara i dennes skor där man inte var behövd och omtalad.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Hallådär alla! Här sular allt på ser jag.... Härligt med Söndag iaf!

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-06-29 20:31:24 följande:

Söndag suger! Då är det ju inga dagar kvar till måndag.

Haha...ni ska vi inte vara sådär heller! Nu snart börjar det fina vädret jag beställde!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-07-01 11:50:27 följande:

Åh, jag kommer att bli omåttligt rik! Tittade i min inkorg och där var ett unikt lånerbjudande, endast för mig. Jag får låna 2k-$ 10m, allt jag behöver göra är att fylla i mina fullständiga uppgifter och skicka dem till bankens yahoo-mail.

Jag känner mig så utvald! Vad snäll han är den där MrAdams! 

Haha...delar du med dig? <3 Behöver några (många) miljoner för att få några drömmar uppfyllda!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!