Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (RUT) skrev 2014-05-22 15:44:55 följande:
    Hahaha...gör du det Förvånad det tror jag inte Flört
    Meh, klart det blir....både ost och skinka?! Fast menar du en helt annan dubbelmacka? Jag är ju så trög så svårt att förstå dig iblandTungan uteFlört
    Åååå herregud...mig känner du ju, jag smörar ju hela tiden så givetvis menar jag ju en riktig härlig gedigen macka...sa du skinka?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-22 18:26:52 följande:
    Åååå herregud...mig känner du ju, jag smörar ju hela tiden så givetvis menar jag ju en riktig härlig gedigen macka...sa du skinka?
    Nej...jag glömde mina smilisar...
    Jaja jag får kompensera dig nu! Sorry RUT!Solig
    SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-22 20:12:51 följande:
    Funkar det med räkningar, tro?! smile9.gif
    Vilka räkningar? Har aldrig fått någon.Skrattande
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-05-22 19:11:49 följande:
    Ber barnen städa sina rum, 7 st "jag är klaaar!!" senare är ingen av dem i närheten av färdiga..
    Det göms under sängar, täcken, bakom byråar etc.. Dammsugs görs det bara på en och samma fläck i 10 sekunder...
    Så undrar de varför jag aldrig tror dem? smile9.gif

Var jag så här besvärlig? smile2.gif
    Kan tyvärr bara gissa...men med tanke på ditt nick så blir jag osökt att dra lite paralleller...
    Knall...bomb...explodera...ödeläggelse...Skrattande
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Smecker skrev 2014-05-23 08:15:09 följande:

.. för det betyder att det snart är måndag! smile2.gif Tyvärr bara 4-dagarsvecka, men det får gå ändå.
    Haha...undrar om du och jag borde byta jobb med varandra en månad eller två, skulle nog göra båda gott!Skrattande
    Anonym (cem) skrev 2014-05-23 08:44:10 följande:
    Pratade med min sambo nyss, han var superglad ungefär som barnen på julafton. Han ska få sin radiostyrda helikopter till jobbet på måndag , på onsdag får vi nya bilen och på fredag ska han på metallic! Så jag ser väl inte han så mycket nästa vecka heller!
    Perfekt!Skrattande
    Ju mer tid har du till denna världsviktiga tråd, dessutom mer roligt och intressant att läsa för mig!Skrattande
    Anonym (cem) skrev 2014-05-23 09:00:48 följande:

Bara två dagar kvar och jobba och på söndag ska min dotter debutera i en livsfarlig hopptävling :-#
    Vad du jobbar, jösses!Foten i munnen
    Själv så ska jag bara vara...Skrattande
    Ja förutom alla måsten...Spöke

Hoppas iaf du får en fantastisk Fredag...{#emotions_dlg.flower}

• DJÄVULENS HÖGRA HAND

God morgon alla!Skrattande
    Bara vara var det!
    Somnade med korsdrag...dvs ytterdörren öppen och ett fönster helt öppet...
    Vaknade 5 och frös, fyfan fryser än...Skrattande
    Hoppas det blir hett idag...Solig

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-05-24 15:36:36 följande:
    God dag.

Haha gött. Det vågar inte jag göra, då är min hund ute på vilda äventyr hela natten och katterna med. Men hade sovrumsfönstret på vid gavel och vid halv fyra imorse vad det drägligt svalt så jag kunde somna och sov gjorde jag till kl två idag smile3.gif någonstans hat jag klivit upp och stängt till fönstret lite så jag gissar att de blev för svalt någon gång eller så borde jag nytta påökande mot täcket haha.

Här skulle det bara bli 19 grader men jag tror helt ärligt att det passerat det är är 20-23 någonting. Men mycket drägligare än 29-30 som det var igår!!!
    Här är det ingen fara med att ha öppet, jag har desserat mina dammråttor så dom biter ovälkomna i hälsenan...hårt!Skrattande
    Sen hoppar dom upp i näsan och som bomullstussar och luvar besökaren i näshåret så tårarna rinner!Skrattande

Nu tappade jag fokus på det du skrev men...
    Vad gör det...
    The show must go on

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-24 19:43:43 följande:
    Här är det ingen fara med att ha öppet, jag har desserat mina dammråttor så dom biter ovälkomna i hälsenan...hårt!Skrattande
    Sen hoppar dom upp i näsan och som bomullstussar och luvar besökaren i näshåret så tårarna rinner!Skrattande

Nu tappade jag fokus på det du skrev men...
    Vad gör det...
    The show must go on
    youtu.be/-K7a-XckOt4
    Fan funkar ju apdåligt med länk mellan varven...Demon
    Queen - The Show Must Go On - 1991 - Remastered:

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!