Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-05-20 16:49:24 följande:
    Vågar jag fråga vad en hundruka är??  Vad består dina problem i? *tar på mig vit rock och glasögon, sätter upp håret i en stram knut, block och penna i högsta hugg*

Ruka är en form av avföring som ett levande ting avger sig i högar i detta fallet ett fyrbent däggdjur (hunddjur), detta är en liten del efter en process där magen och tarmkanalen har urlakat näring från födan...osv. Jag kan inte logga in...och väl inne så är det segt som fan! Tack för att du... Ja bryr dig
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-05-20 21:19:45 följande:
    Åååååh! Första koppen kaffe på över ett dygn! smile6.gif

Är det ingen som har snuskiga drömmar om mig? smile4.gif

Jag har ju bara legat i dvala, spytt, svettats och yrat sedan igår morse.. smile9.gif
    SkrattandeSkrattandeSkrattandeDrömmerDrömmer
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-05-20 19:02:59 följande:
    *låtsas att jag bryr mig* smile2.gif

Jävligt störigt när nätet krånglar!!! *MORR*
    Gulligt...Kyss
    Tack...öööö...vännen eller hur dom stora grabbarna brukar säga!Skrattande
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (PPP) skrev 2014-05-21 00:47:44 följande:

Sluta nu, kaponjär-gullefjun är pojkigt charmig med sina smajlisar och hur han frenetiskt gnuggar sig mot alla av hon-kön smile9.gif Fick du inte vara med i hans harem, eller har du svalt en liter lime-juice?
    Syftar du på hkt så tror jag du missat hela poängen.
    Dom som postar där gör det av en anledning, för att dom ska bli att må bra med sig själva...
    Trodde i mitt stilla sinne att jag fått några att känna sig uppskattade för det fina jag dom är.

Vill du vet så finns det inte ett par trosor jag gnuggat av, nej verkligheten är ibland inte vad man tror, jag är inte på familjeliv för att söka sexuellakontakter.
    Tråkigt att du har tagit dig friheten åter igen att röja min anonymitet, väldigt respektlöst.

Hatare kommer alltid att hata så är det tyvärr, tråkigt att själv bli en av dessa som någon stör sig på...men men livet går vidare.Skrattande
    Jag har fått världens bästa vän från detta forum faktiskt och vem vet någonstans där ute finns kanske en livskärlek för mig med!Drömmer
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (RUT) skrev 2014-05-21 07:58:12 följande:
    Va bra, då får jag ha "tönten" ifred Kyss
    Du får mer än gärna ha mig för dig själv, absolut finare vän går inte att hitta...
    Så jävla mycket glädje du gett mig...ja du är verkligen vännen med stort V...{#emotions_dlg.flower}
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Hallå!Skrattande

Ni ska ha tack allihopa blir för mycket att citera så kör en post bara, värmer väldigt mycket, ja mer än solen att det finns så många riktigt fina och trevliga människor!
    Ja jag gillar er allesammans, annars skulle jag inte vara här och skriva massa strunt...
    Hare(m)??...vet inte om det om det gnager på någon på något vis men en morot eller två kommer nog väl till pass för...blir väldans tyst och skönt iaf.

Ja som sagt tack...och massor av pojkaktiga och tuppiga löjliga kramar på er!Skrattande

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (RUT) skrev 2014-05-21 17:57:47 följande:
    Eh, bra att du ruskar av dig dumheter och gå och ruska tupp nu, kanske behöver bild hjälp? brorsan Tungan ute hahahaha
    Haha...du är ju såååå jävla knäpp!Skrattande
    Jo det jag gillar med dig...mer vild än tam...Tungan ute
    Vet faktiskt inte vad jag ska svara, någon anonym kan ju få för sig något...{#emotions_dlg.djavulsk}
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-05-21 20:26:21 följande:
    Visa inte Nicke moroten då för han snor den illa kvickt smile2.gif

Löjliga kramar gillas. Ha ha
    Haha...ja det där monstret vill man inte ha med sig, kan tänka mig att han snor all uppmärksamhet från alla andra i ett harem och vad ska jag då göra...bara kolla på?{#emotions_dlg.djavulsk}

Föresten så är jag lite hungrig...
    Så jag snart tuppar av...har du några maskar eller fågelfrö till denna lilla sångfågel?{#emotions_dlg.djavulsk}
    Menar så jag orkar vara lite töntig...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Nepp mina vänner, nu har jag tyvärr inte tid med er...
    Måste hinna kolla på alla Ruts bilder innan jag ruvar för kvällen!

Iaf Godnatt på er!{#emotions_dlg.flower}

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (RUT) skrev 2014-05-21 22:02:01 följande:
    Titta på du Drömmer säg till när tuppfäktningen är klar, så jag inte stör mitt i spelet Tungan ute
    FÄRDIG!Skrattande
    Gick fort idag....
    Är du vaken än?{#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!