Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-05-26 23:10:10 följande:
    Han är så söt din nalle =)

Kan jag väl.... hur många?

Jag spelar
    ">Mass Effect Citadel
    (del 1-5 av...... ett par till som ska upp....Jag hade inte ännu fått ordning på min mic, så det låter illa ibland, fick ordning på det i typ del 4 eller så)

Aniiee Rants
    "> Introduction
    (har inte fått ordning på ljudläget i bakggrundsmusiken, så den kan vara lite högljudd)

Aniiee Rants
    ">Thursday p1
    (jag svamlar spel, samma ljudproblem som i intro)

Aniiee Rants
    ">Monday p1
    (jag svamlar mat, jag tror jag fått ordning på ljudet nu =P)

Det går förmodligen inte att titta genom appen på grund av bakgrundsmusiken, som fått "3d party content ID" på sig..... fast bara två av de.... 6? låtarna i varje klipp. Två i varje klipp också, skumt nog.
    Underbar röst du hade, verkligen! Trevlig och förtrollande...man kände lite wow över den!Skrattande
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-05-27 11:41:50 följande:
    Vet inte vad du kör på nu men jag bytte nyligen till detta och gillar det. phpZ0ukjr75433.jpg
    Jag använder den till vänster, är lite 80-tal över den, fattas bara en stor frilla och Hubba Bubba när jag kommer stinkandes....Skrattande
    Finns ju inte så roliga dofter typ...Diesel, Lakrits eller varför inte Smörkola...hur häftigt som helst...lukta as men ändå vara renast på byn!Drömmer
    Kanske ska prova den där du har...
    Kanske bättre upp...sugen på att tvätta lite? Åt mig alltså?{#emotions_dlg.djavulsk}
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    ErnstHugo skrev 2014-05-26 23:50:49 följande:

Sköljmedel är hin håles påfund smile1.gif
    Så mycket skit alltså...
    Wellpapp eller sandpapper typ 80 korn är inte min grej riktigt...gillar det där mjuka härliga typ som kvinnohud mot ens hårig bringa...så mjukt och lent ska det vara!Skrattande
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Smecker skrev 2014-05-29 20:53:45 följande:

Häng med nästa gång jag besöker min personal på reningsverket så skall ni få uppleva Wild Breeze. Vi kan äta lunchbuffé där.
    Biss och Kajs?Skrattande
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Smecker skrev 2014-05-29 21:03:08 följande:

Jag väntar på punch linen här. Whenever you're ready.
    Ledsen men jag spolade den!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-05-30 23:04:20 följande:
    Har ni roat ihäl er? Själv har jag varit i mammons palats och ökat BNPn typ Obestämd
    Lovar här är det inte så jävla roligt iaf, mätt som satan och grusiga ögon och en mun som kör skytteltrafik upp och ner...Skrattande
    Roar du dig själv eller är det oroligt?Tungan ute
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (cem) skrev 2014-06-01 08:33:00 följande:
    Nu har Lilleman lärt sig och åla sig på rygg. Han har vänt sig och är nu halvvägs ner i fotändan på sängen!
    Hallå hallå!  
    Inte igår...sedär snart så är det moppe som gäller, Zündapp med tysk 13 hk på... :-P
    Grattis iaf till framrullningarna.. 
    Anonym (cem) skrev 2014-06-01 11:45:27 följande:
    Undrar när jag får ha morgonsex igen??? smile4.gif om det inte ärbarnen eller jobb som stör så är vi för trötta!!!
    För det är ju bästa sättet att starta dagen med!

Svår fråga...
    Kanske 10 Juli???  
    När tror du att jag får komma till da? :-P 
    Alltså inte hos dig utan någon annanstans...!
    Nu får jag väl smaka utav någon bitter att med min pojkaktighet får man minnsan vara utan...  

Nåväl ha en underbar dag!  
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (PPP) skrev 2014-06-01 13:34:35 följande:
    Nehejdu gullefjun, pojkaktighet är charmigt smile1.gif Det är ju självvalt att du är utan smile5.gif
    Haha....tack, den där satt fint den!Skrattande
    Skönt då kan jag fjanta vidare och vara mig själv då...Tungan ute
    Haha, det stämmer men jag börjar onekligen bli kramsugen...riktigt kramsugen så det skriker i kroppen, ja en sådan där härlig kram som får hjärtat att hoppa några gånger extra och man får ett brett flin av...ungefär såhärSkrattande!Drömmer
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-05-30 23:48:55 följande:
    Nja, något tunnare, jag köpte en dörrmatta. Det var så mycket där så jag valde att ignorera. Men jag har bidragit till det stora hela.
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-30 23:38:10 följande:
    Lovar här är det inte så jävla roligt iaf, mätt som satan och grusiga ögon och en mun som kör skytteltrafik upp och ner... Roar du dig själv eller är det oroligt?
    Fredagstrött, men jag har rätt kul. Det är vad jag strävar efter iaf.John Fogerty Hot Rod Heart

Hallå... Är du Måndagstrött med eller? Kanske dags att vakna slöhög... open.spotify.com/track/0v4r88IxSZe4m51YVDDFk6 open.spotify.com/track/24VSK6TMzoK7rvzN3j8YNm
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (cem) skrev 2014-06-02 12:13:29 följande:

Men om jag är hemma och ta det lugnt så försvinner fluffet ifrån kuddarna!
    Knall skrev 2014-06-02 15:24:28 följande:

DU är fluffig! smile2.gifsmile5.gif
    Tyvärr är jag inte något alls hemma på att fluffa och dona...

Men jag kan ju puffa tråden lite så hela famljeliv kan läsa lite lättare...
    Varsågod...alla som sitter och gluttar....håll tillgodo! Skrattande

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!