Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ulfsas skrev 2014-08-28 09:03:26 följande:

Eftersom mina barn knappt bor hos sin mor förutom om släkt kommer dit så har jag matansvar var dag.

Just nu är jag helt matt. Vad skall jag laga idag då? Dottern är mycket skeptisk till grönsaker och lök. Sonen är enklare. Jag har nog bränt en säkring. Orkar inte handla idag igen. Blä.

Om du har skeptisk unge kanske sjömansbiff skulle passa? Eller flygande Jakob...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Någon mer dötrött och rastlös?

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-08-28 18:45:02 följande:

Får jag lov att räcka upp en hand där eller biter du fingrarna av mig då?

Haha...jag har redan ätit så det är lugnt! Jag som allt som oftast är rastlös tycker iaf att det är underhållande med en till kännsla...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-08-29 11:36:17 följande:

Åh, vad härligt med en FL-balle som skriver till mig mitt i natten; "hej. . vrf inte smeka klittan lite skönt?"

Jag verkligen känner hur det rinner till här....

Ahah så det är så man ska göra alltså? Märker att jag börjar bli väldigt ringrostig när det gäller att behärska förförelseteknik...inte undra på att jag är singel.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-08-29 12:57:00 följande:

Du måste ju posta en bild på din erigerade penis i valfritt offers inbox fattaru väl!!!?

Haha...ja jag som bara har skickat bilder slak! Provar igen...gör er beredda på att bli besudlad av ådriga bilder...här ska ollas i varenda oskyldig lite låda! Har ni tur lägger jag till något i textform så det växer i munnen på er med!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-08-29 13:35:29 följande:

Hos oss med? Hur vig är du?

Varenda låda förutom Ruts kommer till det i posten nedan Grymt vig...så vig att jag ska viga livet åt detta med att vara FL-balle...på daglig basis!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (RUT) skrev 2014-08-29 13:35:29 följande:

Hahahaha...hörru snuskpelle! 

Bara du låter bli att dutta i min låda så stödjer jag dig i det beslutet hahah...mer dutt till männen 

Haha...omvänd psykologi funkar inte på mig heller. Snart har du provat allt, du blir utan kukbilder från mig så är det bara! Så sjukt kukfixerad som dig kan ingen bli...ja då blir man utan. Skickar bara bilder till oskyldig som blir att må dåligt av det!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-08-29 13:49:25 följande:

Lycka till med att hitta oskyldiga kukhatare i den här tråden

Haha...ajdå! Kanske är i fel forum...kanske skulle valt ekonomi eller något?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-08-29 13:49:37 följande:

Go ahead! Glöm inte att stava dåligt och att inleda konversationer med; "är du kåt?" "Tja! knulla?" Eller; "vill du se en stor härlig kuk?"

Haha...tycker du inte redan att det katastrof mellan varven så det räcker med min stavning? Vid närmare eftertanke så fan jag kan nog bli världens FL-balle utan ansträngning... Faller mig nästan lite för naturligt.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (RUT) skrev 2014-08-29 13:56:16 följande:

Hahahahahahaha...nehe!! 

Hmmmm, men försök då inte få muff bilder, snuskpelle!! Hahaha

Rut Skjut! Dom bilderna har kommit utan att jag bett om dom...finns motsvarigheten till FL-ballen med... Sen att du är har en enorm vacker kropp hör inte hit!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!