Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ja jag fyller på med lite mer inlägg...lite lagom jävligt blir det men vafan vi kör på iaf!

Så jaha vart är ni...?

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-08-23 22:39:37 följande:

Jag sitter och svär åt min dator. Skulle ominstallera win7, men inte då. Nu måste jag installera win8 och jag VILL INTE! Men med classic shell får det väl gå an.

I övrigt sitter jag och planerar min vampyr-historia medan jag tittar på Moon Child och Farfromsubtle som spelar Assassin's creed (gamla avsnitt) samtidigt.

Vad gör du själver?

Haha...ja man kan ju bara älska datorer...ska tydligen bestå mest av ettor och nollor, här hemma sitter nog mest nollan framför...

Ligger på soffan och klurar lite på om jag verkligen behöver ha glassen i frysboxen...tror den behöver lite värme...jag tycker om min glass!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-08-23 23:01:06 följande:

Här!

Smider planer på hur jag ska ta mig oförmärkt förbi glada områdets kräftskiva. Kamouflagekläder är ett alternativ. *asocial som fan* 

Härligt!

Ett alternativ är att blunda och hålla för öronen, på så vis märker du inte om du är obemärkt eller inte.

Kamouflage...utklädd som kräfta då eller fyllskalle?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym skrev 2014-08-23 23:13:35 följande:

Puss, kaffe sa du sa du?

Ja kaffe var det jag sa när jag sa att jag sa kaffe!! Är det här Ring så spelar vi eller?

Puss...puss!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-08-23 23:18:59 följande:

Kräfta givetvis!

Perfekt...behöver du sällskap så är jag både röd och har en stor höger, ja jag smälter nog in rätt bra!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-08-23 23:23:36 följande:

Uhu... jag önskar att jag fick använda linux på den här datorn....

Hihi, håller med. Jag har också glass som inte behöver vara i frysen =P

Haha..nu behöver jag glass i frysen! Har du något till övers?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym skrev 2014-08-23 23:28:00 följande:

kan jag sluta att vara anonym?

Betvivlar jag! Du behöver nog fundera på det där ett tag, typ över en sådan där kaffe...ja som bara jag har!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    zikzak skrev 2014-08-24 00:02:35 följande:

Äh jag fattar inte vad jag håller på med. Uppenbarligen måste man vara övermänskligt smart för att få till det men eftersom jag har Aspergers får jag leva utan helt enkelt.

Gråter inte dock, ni får gärna tro det dock. :)

Inte ge upp innan du försökt heller!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Smecker skrev 2014-08-24 00:05:45 följande:

Skall du varva WoW igen?

Ibland så får man tänka efter före, ibland får man tänka före man tänkt efter! Hänger du med?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    zikzak skrev 2014-08-24 00:08:23 följande:

Åååh, jag blir så trött på sånt där. Eller är det så att du kan se in i framtiden?

Nej men att lägga sig platt har aldrig fått bollen i rullning. Det ena leder till det andra, så ger du upp blir du utan, provar du så helt plötsligt hittar du hur du ska framföra dig och resten kommer per automatik.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!