Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Dödsmördarsport? Det kan jag nästan tänka mig att betala för att se brunis träna
Dödsmördarsport? Det kan jag nästan tänka mig att betala för att se brunis träna
Nästan?
Hej hej, jag mår också illa av att det är helt ok att Kommunister i detta land kan även sprida sitt hat, de är för övrigt betydligt fler och organiserade än nassarna därutav ett större hot mot demokratin
RF, V tex. Många av de jag har talat med hyllar diktaturer som Cuba, Kina etc. En Vänsterpolitiker försvarade Soviets invasion av Finland. Kommunister har väl ALDRIG stått upp för yttrandefrihet.
I skolan blir man lärd om förintelsen (vilket är bra) men inte ett ord om tex Gulag lägren, Massakern vid Katyn etc. Så fort jag försöker informera och diskutera med Vänstern om detta så blir jag direkt kallad för nasse. Jag anser att det är ett stort problem att våra ungdomar inte har en aning om vad kommunismen har gjort. De springer omkring med Che, Stjärnor, Soviet symbolen och säger sig stå upp för mänskliga rättigheter och "de goda"
Är inte V kommunister? Hur kan du jämföra SvP med SD?på vilket sätt skulle SDs politik vara rasistisk? (förutom att de kritiserar 7-klövern då, vilket man inte får göra fy skäms) Jovisst har SD tillhört en rasistisk organisation då hette de BSS. Men de bröts i två delar den ena startade SD den andra NSF som sen blev SMR. SvP behöver jag inte yttra mig om ;) Oavsett vad JAG tycker så tänker jag aldrig stödja att man kväver folkets rätt att yttra sina åsikter så länge inte åsikterna går över till handlingar som skadar andra.
Jag har aldrig hört V/VPK ta avstånd från Kommunismen men jag kanske har missat det.
Som sagt jag är inte Rasist/Nazist för att jag kritiserar Kommunismen vilket jag har fått spytt på mig ;)
Det va just det jag ville provocera fram Vänsterpartiet Kommunisterna påstår sig ha utvecklats till V, varför kan inte det samma gälla SD? Som sagt detta gäller BÅDE V och SD. "Står något inskrivet i deras partiprogrammet som är anti-demokratiskt" och rasistiskt? Samma resonemang gäller åt båda hållen anser jag. Vad enskilda individer råkar säga (för bägge sidorna) har mindre roll för mig. Det är partipolitiken som de lovar att driva som är viktig för mig. Nog finns det rasister,nazister,kommunister, homofober, Islamister, mansgrisar, humle och dumle personer i ALLA partier. annars kan man ju inte rösta på t ex S då en malmöpolitiker kallade Israeler för Judesvin eller MuFarna som gjorde hitlerhälsning framför tyska flaggan eller SSUarna som dansade med Mein Kampf, eller den V politiker som menade till mig att det fanns en god anledning till att Soviet invaderade Finland, Lars Ohly grät när de rev berlinmuren.
Alltså med den logiken så kan man inte rösta annat än blankt?
Och huru vida SD som parti skulle vara Nazistiskt/rasistiskt är intressant. Då för att nämna några. Paula Bieler: Judinna Chang Frick: Romsk/Judisk och Transa Kent och Ted Ekeroth: Judar Thoralf Alfsson: Jude
Jag gillar absolut inte att hänga ut människor pga deras ursprung Sexuella läggning åsikter mm men det känns angeläget i dagens anklagelser som kommer från media.
Jag har hört att SD blir mordhotade både av Extremvänstern, Islamister och NAZISTER. Såg på nasseforumet nationell att de kallare SDare för "Bisexuella ZigenarJudar" Och en Islamist blev åtalad för att ha skickat ett brev till Thoralf där han skulle mala ner "Judesvinet till grismat"
Jag vet inte om jag är en idiot men jag får det helt enkelt inte att gå ihop med Pk medias bild.
Alltså jag vet inte om man får skriva så här men det finns en människa på detta forum som ger mig kalla kårar , så fort jag ser dennes avatar så vet jag att jag inte borde läsa för då kan både blodstörtning och dator ut genom fönstret inträffa .
M en det är som en bilolycka , man kan inte låta bli att titta ( eller läsa)
Är jag ensam om detta ?
Fast där kan jag relatera. Jag har lidit med vissa medlemmar så pass att jag inte pallat ta del av vad de skrivit. Det är ju också att känna starkt, antar jag
Dock har jag repat mig lite den senaste tiden, trubbats av lite liksom. Vilket jag är oerhört tacksam över.
Hur hanterar du ditt medlidande?
Skönt man inte är ensam då.. ;) Vet jag inte ska bry mig om en person jag inte ens känner irl, men jävlar vad h*n provocerar mig med sina korkade uttalanden.
Har slutat att svara vederbörande ivarje fall för då är det en anmälan direkt.
Jag skulle svara sprutan vid veterinären, men ja absolut den. Skämskudden med inbyggt tangentbort är troligtvis oumbärlig i dessa fall.