Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Så vad är bäst att säga när man snackar med er kvinnor?
Så vad är bäst att säga när man snackar med er kvinnor?
Nej, utah 'heh' eller 'hehe' om nånting är mindre roligt eller 'hahaha' om det är roligare.
'Hihi' låter som nåntint en tonårig tjej skulle säga, eller en omogen kvinna.
Tur jag brukar skriva hahaha *ler*
Vad tyken du är:--D
Nej, inte svårt, men väldigt svårt ibland att förstå kvinnor. Homosexuella män har det enklare än vi, troligen. Heh..
Du vet nästan alla trix för att få oss män på fall, tur du viftade med tårna istället för att lägga huvudet på sned!
Vi heterosexuella män. Och nej, jag menade inte att de förstår kvinnor bättre utan att de inte behöver förstå kvinnor alls. För en man, att förstå en annan man är mycket enklare.
Jag hoppas det förklarar.
Jag ser de som.män som inte behöver ha en 'mer än en kompis' relation med kvinnor och därför behöver inte förstå dem. Jag har ingen aning varför ni antar att jag tycker nåt annat.
Försöker du verkligen misförstå mig eller 'läsa mellan raderna' saker som jag aldrig har tänkt? Eller driver du med mig?
Jag tror den första.
Nej, inget du har skrivit har jag tänkt. Men om du vill tycka om mig som en 'hemsk homofob' eller vad du vill, var så god.
Nej och nej. När man gör några saker samtidigt är det svårt att skriva precis hur man tänker, speciellt när man är inte van vid det svenska språket. Med andra ord, jag gör mitt vmbästa vid vad som jag har i den lilla tiden jag har för att skriva i tråden. Men tack för att du försökte göra det mer personligt med din lilla mening där vid slutet. Känns nästan liksom du ogillar mig, så spelar väl ingen roll vad som jag säger, eller hur?