• Smecker

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schna skrev 2014-10-18 19:41:38 följande:

Men precis, det var faktiskt en parningsdans!

Lät inte som en
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Smecker
    Schna skrev 2014-10-19 15:39:06 följande:

Jag tänkte göra ett desperat utrop här efter någon som vill spela wordfeud med mig ganska intensivt en stund framöver? Ska åka tåg hela dagen med bara mobilsurf och jag dör tråkdöden här.

Jag får väl offra mig då. Har bara 22 spel igång nu efter att två resignat.
  • Smecker
    Schna skrev 2014-10-19 15:52:31 följande:

Och en som vunnit. *host*

Du är för smart för mitt eget bästa.
  • Smecker
    Brunhilde skrev 2014-10-22 07:57:59 följande:

Gah, letat efter en viss hårolja i tio dyrbara minuter, att jag har fyra andra att välja på spelade mindre roll eftersom jag snöat in på att jag skulle ha just den idag...

Japp, det är en tråd eller ett inlägg:

www.familjeliv.se/forum/thread/74213490-aldern-skapar-problem-svart-att-traffa-nagon-for-ett-forhallande

I feel you. Att behöva välja hårolja på morgonen är ett aber. Nästan lika illa som att välja vilken navelluddsborste man skall använda.
  • Smecker
    Fjäril Vingad skrev 2014-10-22 10:15:50 följande:

Dessa inboxningar...

Man svarar väldigt allmänt i en tråd och får sen ett mail i inboxen från nån som förutsätter saker jag inte ens skrivit.

Och vad är det som får killar att tro att det är ok med framfusiga mejl bara för att man är aktiv i trådar i Sex- och Samlevnadsdelen? Det är frågor som intresserar mig, definitivt, men det är fan inte en invit till konstiga mejl!

Jag har fått förklarat för mig att dessa inboxningar inte är ett problem för kvinnor, de är alltid väldigt artiga och trevliga och respektfulla och tackar vänligt för sig när de får ett vänligt avböjande svar. Det är ju natuuurligt för män att vara intresserade av sex och söka kontakt med det motsatta könet, oavsett civilstatus eller lämplighetsgrad, lika naturligt som det är att skrika "visa pattarna" i trådar på FL. Jag ser att du instämmer till fullo där
  • Smecker
    Fjäril Vingad skrev 2014-10-22 10:26:47 följande:

Äsch, ta dig i brasan Smecker!

Jag noterar nogsamt ditt diskreta medhåll där
  • Smecker
    Schna skrev 2014-10-22 10:36:30 följande:

Oerhört fascinerande. Själv har jag fyllt i att jag är gift och toppat med en text i presentationen, citat "jag vill inte knulla med dig" men det var tydligen inte konkret nog. Jag skrev ju faktiskt inget om sexchat och hur jag ställer mig till frågor av helt främmande människor om var på kroppen jag föredrar att få satsen o dyl. Det var så sant.

Man kanske borde anlita en jurist för att få till en text som täcker in alla eventualiteter, utan kryphål (pun intended)? Fast alternativen "jag har dysläcksi/jak inte pratta svenskaa/jag är dum i huvudet" är svåra att skydda sig mot.
  • Smecker
    Fjäril Vingad skrev 2014-10-22 10:37:13 följande:

Gör det du! Stropp!

Jag förbehåller mig rätten att citera dig i framtida diskussioner
  • Smecker
    lille Birger skrev 2014-10-22 11:18:26 följande:

Kvinnor kan dock också vara ganska oanständiga: www.facebook.com/video.php

Är det ett problem du råkar ut för i vardagen?
  • Smecker
    Brunhilde skrev 2014-10-22 21:54:47 följande:

Det gör att det inte ser ut som ett risigt trassel, utan ligger i blanka mjuka lockar och minimerar frisset. 

Prova mandelolja, det ger underbar lyster på mina lockar. Ett par tre deciliter räcker.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!