• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-12-19 00:37:07 följande:
    Trevligt, gratulerar! Tänkte slå till med en kylskåpsutrensning och mangla lakan på lördag.
    Ja eller hur  
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-12-19 18:45:16 följande:
    Haha! Måste dock erkänna att jag gillar de flesta av hans böcker. 
    Gudarna vet jag försökt , men för pompös i min smak  
    Grattis Fjäril VingadHjärta, en annan ska nog fira hur länge  man varit skild samt droppa tårar i köttbullssmeten..
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-12-19 22:34:33 följande:
    Tror inte att det har med ditt utseende att göra (säger jag som inte har den blekaste aning om hur du ser ut). Jag kan bara se till mig själv, jag får frågan om jag är sur om jag för en gångs skull är seriös. Jag kan vara väldigt disträ ibland och då är jag i min egen värld och tar inte stor notis om omvärlden. Det handlar kanske om ett par minuter eller någon timme och under den tiden får jag frågan "Är du sur/arg?" Det handlar inte om att jag ser ut som en missnöjd schimpans eller så, men beteendet är väl lite avvikande.

Tror att det är det som gör det. Avvikande är alltid skrämmande för andra.

Fast jag kan ju vara sur som ättika och asförbannad ibland...
    Känner igen, Är också ofta i min egen värld och många tycker jag ser sur ut ,men när de väl pratar med mig så tycker dem jag inte är så farlig ändå och tom riktigt trevlig..Så  har jag tyckt om andra och det är alltid lika kul att kunna ändra uppfattning till det positiva 
    Tyvärr inte lika kul åt andra hållet 
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-12-19 23:13:10 följande:
    Jag lever med illusionen av att alla tycker jag är sjukt trevlig, även om jag verkar lite butter då och då smile2.gif
    Du är trevlig, rolig ,smart och säkert jävligt snygg! Så har jag plussat ditt bekräftelsekonto hjärtat  

Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-12-19 23:32:24 följande:
    Du kanske borde ta ned mig på jorden istället smile5.gif
    Ja , tänk om jag varit Mr Right istället , vilken kärleksförklaring
    Anonym (Signe) skrev 2014-12-20 00:17:59 följande:
    Jag hade en kompis som sa att från början när man träffar mig tycker man inte om mig men jag vinner i längden. Jag måste vara en knepig jävel. smile1.gif
    Tror vi alla som hänger i denna tråd är knepiga jävlar  
    Tror i längden det kan vara en fördel att inte vara så lättllillänglig utan gärna lite mystisk och "svår "(försöker intala mig detta )
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-12-20 01:09:32 följande:
    Jag har lärt mig att om man blir biten av en  Brasiliansk vandringsspindel kan det leda till priapism. Hade ingen aning om det smile3.gif
    Googla inte för mycket, då har  man ju allt utom prostatacancer kanske. 
    Kan meddela jag ätit upp EH bröst nu , i brist på annat .. inte det godaste precis
    Var är EH och liile stjärtnissen Birger föresten? 
    Goodness me
  • taquine

Oj Aniie , så mycket film, mycket känner jag igen faktiskt 
    En film som skulle passa är " Kvinna på gränsen till nervsammanbrott"en spansk film jag älskar men uppenbarligen inte min date då det begav sig , kanske inte lovestoryn precis , vad jag minns , tack och adjö blev det

Goodness me
  • taquine

Ni som inte tycker om sill ska testa hav &skogs drömsill eller romsill. Sjukt gott faktiskt och då är inte jag någon större sillälskare själv 
    EH vad är en porssnaps? 

Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!