• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

lille Birger skrev 2014-12-03 22:34:17 följande:
    Nallen hittade en lakritssnippa i sin saltakattenask i påskas:

Jag blev rent av chockad här han visade den för mig. Nallen är bara tre år gammal.

Vilket trauma Dyra kostnader för nalle i terapi ..
    Var ute med hunden och såklart släcktes alla lampor , tur jag hade hade mobilen med annars vet i i gudarna vart jag traskat iväg. Ledljus kan man väl  ha nu i mörka Sverige ?
    Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2014-12-04 14:04:47 följande:
    Är jag världens sämsta flickvän som börjar asgarva hysteriskt när mannen ringer från Stockholm och berättar att hans chef bokat in dem på ett yogapass imorgon innan frukost? smile2.gif
    Han är där till lördag på möten och julbord med företaget..

Vi kunde inte prata då jag skrattade så dant att jag knappt kunde andas.. Jag måste få ge henne en kram och en high-five!! smile2.gif

(Mannen är lång som en flaggstång, väger runt 100 kg i muskler och kroppsbyggnad, är ungefär lika smidig som ett kylskåp fastnitat i marken!) smile2.gif
      Är han lika snygg som denna goding

Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2014-12-04 17:48:21 följande:
    Men SPÄNN AV FÖR FAAN!

Så, nu har jag sagt det i den här tråden istället för den andra tråden. 
    Haha nyfiken , vilken andra tråd , tell me! Är uttråkad och sötsugen , hallonpannacottapaj vill jag ha
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-12-04 19:55:58 följande:
    Är du uttråkad har du tydligen en hemlig beundrare i en annan tråd eller du och din dotter smile2.gif
    Ja gud , har någon liten nisse som roar sig att följa mig i olika trådar .. Funderat på att svara honom ibland men tror ignore är det bästa . Måste väl tröttna till slut pojkvaskern  
    Och min dotter har jag givit stränga order att inte bli medlem här..  
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-12-04 20:22:12 följande:
    Fast mycket hellre det än haters smile5.gif
    Absolut! Blev så förvånad när jag såg en tråd för ett bra tag sen där många skrev hur mycket hatPM dom fick. Folk som skrev hemska saker . Jag är aldrig anonym och kan nog ibland säga vad jag tycker i kanske mångas ögon hårda ordalag, men tror bara jag fått ett otrevligt pm under mina år här. 
    Smecker skrev 2014-12-04 20:03:55 följande:
    Inget som inte går att åtgärda.
    I gåtor som vanligt
    Goodness me
  • taquine
    lille Birger skrev 2014-12-04 21:40:19 följande:
    Det sätter sig på rumpan!
    OK , hur mycket tror du jag behöver äta för att komma upp i din och EH favoritstorlek? 
    Nej förresten glöm det ,-) 
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-12-04 22:20:24 följande:
    Tror att du behöver vistas flera veckor på EHs internerinjag vill nogsläger innan önskad storlek uppnåtts. 
    , nej tror nog jag vill behålla min nuvarande röv;)
    Fjäril Vingad skrev 2014-12-04 22:20:36 följande:
    Skulle nog behöva bli knockad för att somna ikväll... Ändå är jag helt slut! :-/
    Faktiskt samma här , trött som jag vet inte vad och dumt nog drack jag en stor kopp kaffe och känner mig som en blandning av zombie och duracellkanin ..
    Goodness me
  • taquine
    Anonym (Signe) skrev 2014-12-04 22:52:17 följande:
    Idag hade chefen en stor påse blandade julnötter med sig till jobbet. Jag satte en i halsen, Gunilla bet av en bit av en tand och Kjelle halkade (!) på ett skal som trillat ner på golvet och då utlöstes hans ryggskott som han haft små känningar av ett tag. Slutsats: Nötter är inte bra. Annars var det en bra dag.
    Haha jag bara dör , för trött för sånt här  
    Goodness me
  • taquine
    lille Birger skrev 2014-12-05 16:32:57 följande:

Snygg tjej. Cool

Jeez! Undrar hur många pajer den donnan stoppar i sig per dag
    Goodness me
  • taquine

Ni pygmeer får väl inhandla platådojor  
    Typ

Skoja bara .. är inte så lång själv precis ;)
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!