• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-12-30 20:36:01 följande:
    Ska man inte försöka ha ett nyårslöfte man kan hålla? smile9.gif Jag hade säkert kunnat hålla det, i ett par dagar...
    Det är inget kul att vara snäll alltid. Räcker det inte med hård men rättvis? smile2.gif
    Jo det gör det nog.. Eller halvsnäll kanske  och lite halvtuff,-) Halvt av allt....
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-12-30 20:42:14 följande:
    Bellinis, martini rossini, mimosas, pick-me-ups eller mer råa old fashioned eller rent av en Fidel Castro till fördrink?
    Vad är en Fidel Castro?
    Smecker skrev 2014-12-30 20:40:24 följande:
    GTFO.. snäll IGEN?

Oskyldig
    Goodness me
  • taquine
    Anonym (Signe) skrev 2014-12-30 20:51:58 följande:

2015 ska jag blondera håret, bära pastellfärgade kläder, skratta och le och inte skrämma vaktisarna på jobbet. Jag ska vara följsam och mild och aldrig göra något utan att fråga om lov.

Hänger på förutom blondera mig, skulle skrämma slag  på folk..
    Goodness me
  • taquine

Jösses, ja jag förstår vissa tycker jag ska bo här...

Men önskar alla ett riktigt GOTT NYTTSkål
    Goodness me
  • taquine

Tittar på Nature  och tänker vad lätt det varit om man var en säl eller en blåval.. Inga allergier , räkningar , skitsnack, problem med nyårsmiddag, städning etc, osv ,)

Goodness me
  • taquine
    Smecker skrev 2014-12-31 13:42:10 följande:
    Män är så överskattat.
    Det finns så mycket substitut,-) , men kyssarna hade jag ju saknat...
    Knall skrev 2014-12-31 14:28:45 följande:
    Mannen bakar sin gudomligt goda kladdkaka med kolatäcke... Det doftar i hela huset och det är svårt att inte dregla!

Jag har blandat färg som nu står och gottar till sig så jag kan börja måla.. Känner mig lite skapande idag... smile1.gif
    Jag dreglar lite också, letar frenetisk efter mitt hummersopparecept, undrar om det kommer mest konjak i soppan eller mig
  • taquine
    ulfsas skrev 2014-12-31 14:58:42 följande:
    Gott Nytt År på erSkålFlörtTomte
    Detsamma,-)
    Smecker skrev 2014-12-31 14:59:10 följande:
    Skaffa en hund?
    Har en redan och han får inte vara i min mun 
    Goodness me
  • taquine

Så här såg Min Anders ut förut när det började smälla;) 
    Nej dags att göra sig redo... Vem vet jag kanske blir så snygg att jag passar i bekräftelsetrådarna , allt gott och ta hand om er
    Goodness me
  • taquine
    Schna skrev 2015-01-01 19:57:32 följande:
    Jag har inga husdjur och mitt hår är tyvärr alldeles oömt. Men Gott nytt år!
    Min förgrömmade unge skulle till Malmö och hamnade i Köpenham !"Gott  nytt  grått hår typ... "
    God fortsättning...
    '
    Brunhilde vad gör du?, värre än mig 
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!