• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

PrimitivMan skrev 2015-07-07 23:11:03 följande:

Nah jag vill studera din teknik hur du får männen på fall!

Ah. Har en mycket raffinerad taktik. Kastar ur mig ett enkelt "Knulla?" Svarar det tilltänkta offret "Ja" så är det klart.
  • Brunhilde
    Gotlänning skrev 2015-07-08 22:01:12 följande:

Ser att raggningstekniken numera sitter, hur svårt skall kan det vara...

Eller hur, man kan även lära en gammal get att sitta. Knulla?
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-07-09 20:42:48 följande:

Som den moraltant jag nu är   ja jag måste ju hålla uppe skenet  skulle jag ALDRIG säga knulla, utan mer "ska min hallongrotta träffa din myspinne"

Seriöst! Nu kan jag aldrig baka hallongrottor igen
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-07-09 21:20:11 följande:

Ok sorry Vi tar slemspett och geggveck eller åderpåle och skäggbiff istället  

Nöjda folks?

Mycket bättre
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-07-09 21:27:58 följande:
    Nä, nu tar jag och gräver ner mig en stund.
    Tänkte gräva ut en egen dungeon under huset. Undrar om man behöver bygglov för det. Obestämd
  • Brunhilde
    Gotlänning skrev 2015-07-16 22:26:07 följande:
    Ja och nej! Skiftjobbare, så när jag jobbar så är det lite knepigt men när jag är på ledighet så är det underbart med all tid man får tillsammans. 
    Jag har en stor som kommer hem lagom till jag ska till jobbet. På ett sätt är det bra, för jag får nybryggt kaffe när jag vaknar, men jag kan sakna det där med att skrutten hade sommarlov och förväntade sig att något nytt och roligt skulle hända varje morgon när man vaknade, om vi inte var bortresta. Lite som att gör det bästa av det när de är små, för de blir stora ofantligt snabbt. Det behöver inte vara så avancerat, kanske bara de mysigaste frukostarna de som ni aldrig gör annars eller att köra picknick och verkligen vara där och bara ägna er åt riktig lek. Sådant vet jag att min avkomma kommer ihåg.
  • Brunhilde

Jag och min absolut bästaste väninna har kommit till ett vägskäl där vår musiksmak är totalt oförenlig, men vi har gjort som många andra par vi har kompromissat. Jag följer med henne på hennes metalhead concerts, med öronproppar och ofantliga mängder ölpengar och hon följer med på de spelningar jag väljer, med vissa restriktioner dock.
    Den absolut roligaste spelning vi har varit på var dock en av de jag valt. The Handsome Family:

Fast nu har de snöat in mer på ekosystem...
    Anyhow bästa spelningen ever! 

• Brunhilde
    Gotlänning skrev 2015-07-17 00:23:58 följande:
    Du ligger femton steg före mig vad gäller musik, Handsome Family är mig enbart bekant genom True Detective, en låt som bryter vissa regler musikaliskt men som gör den låten så förbannat bra och fick mig att hajja till.

Typiskt att man bor på en öjävel och missar uppträdanden av diverse artister, dock en Pink Floyd konsert denna helg med en kändis som florerar på detta forum eller iaf gjorde, han tar sig an den otacksamma rollen att gå i Gilmours fotspår... vilket jag VET att han gör mycket bra, skitvart.

Givetvis jobbar jag och missar allt, oh well. 
    Du kunde ju bott på typ öland och det hade varit ett öde värre än Gotland...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!