• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

taquine skrev 2015-11-18 17:59:33 följande:
    Gillade den låten smile1.gif I brist på annat en sådan här trist eftermiddag roade jag mig med vad mina ungar skulle heta  i namngeneratorn ,Tog mitt och mina ungars pappas namn och det blev en Tore och Anglelica , smile4.gif Det är nog tur jag inte ska ha fler..;)
    Brunhilde skrev 2015-11-18 18:19:39 följande:
    Vilken namngenerator? Jag är sjukt trött och uttråkad. En farlig kombo när det gäller mig {#emotions_dlg.djavulsk}
    Körde i Allt för föräldrars
    Karl1 Jeanette och Julian
    Karl2  Jannike och Jonatan
    Alla på J? Tur att inte jag heller ska ha fler barn...

• Brunhilde
    S c h n a skrev 2015-11-18 22:09:46 följande:
    Jeez! Du får se till att så karl 3 heter något helt annat än K1 & K2, för det där blir banne mig inte bra.
    Jag är för gammal för att klara tre på en gång
  • Brunhilde
    S c h n a skrev 2015-11-18 22:20:14 följande:
    Inte då! Det kanske tar lite tid innan du kommer in i rutinerna bara, men det får man ju helt enkelt räkna med när man är över 25 smile9.gif
    Jo, men så är det ju. *Fingrar lite nervöst på filten och fortsätter drömma*
  • Brunhilde
    S c h n a skrev 2015-11-18 22:39:08 följande:
    Sedär! Finns det hjärterum så finns det stjärterum smile6.gif
    Nu höll jag på att skriva något vulgärt och det hade varit högst okvinnligt. Inte likt mig alls lixåm. Hihihi
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-12-11 03:48:58 följande:

Nog för att min karl kan snarka och mumla i sömnen i vanliga fall, men nu när han har fått influensa med feber så ligger han och stönar, smackar och "gråter" också...

Jo, jag tycker synd om honom men, lite silvertejp skadar väl ändå inte?

Visa lite empati kvinna! !

Karln har ju drabbats av en mancold och har dödsångest.
  • Brunhilde
    S c h n a skrev 2015-12-13 16:37:03 följande:
    500 spänn till den som hittar mina glasögon.
    Du har dem på dig?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-12-21 00:23:32 följande:
    10 mot 1 att tråden med tjejen från "Florida" inte är skriven av någon med engelska som modersmål, utan svenska.....
    Helt klart inte engelska som modersmål. Skulle satsa mina pengar på Asien, närmare bestämt det största landet där.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-12-21 00:33:01 följande:
    Aningens, kanske

Och jag satsar min sista på att hon är SVENSK

och möjligen en man...... under 21, som har tråkigt.

Ja, jag känner mig ovanligt cynisk idag. Jag har sett Scrooged.
    Kolla ordföljden och kolla vad som saknas i meningsbyggnaden, men som sagt det är jullov...
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-12-21 00:44:35 följande:
    Jag konstaterade mest att svenskan blev radikalt sämre efter ett par inlägg....
    Den har skiftat lite fram och tillbaka ser jag nu efter en noggrannare titt på inläggen. Definitivt inte någon engelsktalande, men det verkar de flesta förstått.
    Joohann skrev 2015-12-21 00:50:19 följande:
    Å neeeeeeej..jag som såg i fram imot ett lyxliv a'la parneviks :(
    Du kanske får uppleva fjortistiden en gång till ifall du raggar upp TS i den tråden.
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-12-28 10:11:28 följande:

Himmel så skönt det är att kalla en idiot för idiot, speciellt när hen beter sig som en!

Var det första gången för dig?
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-12-31 03:00:03 följande:
    Vill önska alla godingar , roliga , fina , kloka m.m en riktigt fin nyårsafton samt ett super 2016!! (ja ni vet vilka ni är smile5.gif
    Önskar också er ett helt underbart nytt år! Skål
  • Brunhilde
    Knall skrev 2016-01-07 06:27:56 följande:

Att halka nedför källartrappen är inget jag rekommenderar.. tur att man är akrobatisk och lika vigör som ett avfrostat kylskåp.

Jag kommer att ha ett väldigt snyggt blåmärke på vaden..

Det bör verkligen undvikas. Har testat och det var ingen behaglig upplevelse. Rullade ned som en liten boll efter att ha tacklat upp en trög källardörr, tuppade av och när jag vaknade upp skämdes jag som en gris och beslöt mig för att inte berätta om mitt missöde. Det är presbikerat nu som tur är.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!