• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Gotlänning skrev 2015-08-01 01:06:22 följande:
    Vad skall man göra, man blir citerad i trådar man faktiskt bryr sig om så man framstår som en dåre. Folk (antar det är kvinnor) blir helt tokiga när man ger en anings om ens liv i trådarna.

Egentligen bryr jag mig inte men vafan, ett svin är jag väl inte men likt förbannat så vänds, tror, antas det man är en dåre.

Tjockt skinn har jag egentligen men vafan...
    Bara för att man är en dåre är man inte automagiskt ett svin. Äh, this is the internet
    Vi uttrycker oss olika och tolkar olika.
  • Brunhilde

Hm, hjälpt mitt ex att flytta, men även om det sägs att man ska ha en god relation etc. Verkar det inte uppskattas av alla. Nej, jag är inte längre attraherad. Plötsligt en dag gick det bara över, men vi kan prata om det mesta och även min nya relation.

• Brunhilde
    taquine skrev 2015-08-06 23:34:33 följande:
    Det är ju så det ska vara , har jag sagt till mitt ex att vi  fotfarande ska kunna vara vänner. och finnas där. Vet inte vad jag skulle göra om han försvann helt ur mitt liv även om vi inte älskar varann "på det sättet" längre 
    Fast just idag blev jag påmind om varför det är ett ex. Blir lite tvär när han tror att han har rätt att bråka på samma sätt som när vi var ett par. Jag är en kompis!!! Fast jag vet att det går över om typ fem minuter, på andra kan jag tjura i evigheter
    Fjäril Vingad skrev 2015-08-07 08:15:10 följande:
    Det är ju som allra bäst om man kan fortsätta vara vän med sitt ex. Solig Jag har några riktigt goa ex som jag träffar ibland och jag är glad över att få vara vän med dem. Underbara killar, även om det inte fungerade relationsmässigt oss emellan. 

Sen har jag ju några jag avpolletterat helt, men de hade det coming liksom... {#emotions_dlg.djavulsk}
    Vänner är bra och de avpolletterade finns det ingen anledning att ha kvar. De har bränt korven i bägge ändar eller vad det nu är man säger.
  • Brunhilde

Drama. drama. Who pooped in the pool. Bajsmannen har fått helt nya dimensioner. Vem är Bajsmannen som bajsade i poolen? Synd att jag inte var på plats när det hände, men någon orsakade panik i Huvudpoolen och jag kan bara tänka mig att folk har kastat sig i upp ur vattnet i panik värre än vid en hajattack. Varför missar jag all underhållning? QQ

• Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-08-19 19:39:43 följande:
    Toda, I'm feeling petty and evil. And victorious! Demon
    Poking poodles today, are we?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-08-19 21:05:05 följande:
    Nä, inte pudlar. Dock jamaica-wannabes....
    Åhå, på patwa?
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-08-19 21:13:24 följande:
    Fan vad allt suger !! (ja valfritt att välja vad) smile4.gif

" target="_blank">

När allt suger getpung är det bra med själslig tröst i form av musik. Här kommer en ypperlig tröstlåt:

• Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-08-19 21:48:44 följande:
    Själv skulle jag gärna ta en ny omgång semester...! Gärna i sällskap med en eller två partners, och spendera den mestadels i sängen...

Men äh, ett år går väl fort?! smile8.gif
    Vintersemester?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-08-19 22:12:27 följande:
    Nytt avsnitt!!!! Yay!

BTW, jag funderar på att försöka beskriva mig i tropes. Undrar om jag kan det....
    Som i stereotyper?
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-08-19 22:48:30 följande:
    Jag funderar på att utföra lobotomi på mig själv.. Jävla huvudvärk! smile8.gif

Imorgon ska jag leka porträttsfotograf... ute i skogen.. Vid vatten.. folktomt.. med en av mina närmsta vänner som modell..
    Ni vet.. en sådan där vän som är så jävla vacker, smart, outstanding, sexig etc men som inte fattar det själv..
    Henne ska jag försöka fånga på kort.. få med hela hennes väsen och aura... *känner pressen trycka mot huvudvärken ännu mer*
    Hjälper det mot huvudvärk? Eller är det bara att du kommer att lalla runt lika glad trots svår huvudvärk efter en lobotomi?
    Det låter kul. Du får posta resultatet.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!