• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Gotlänning skrev 2015-07-01 22:01:51 följande:
    Tror jag inte.

Att ge sken av att vara och vara är många vara men inte samma vara, så sluta vara något du försöker vara, du lurar ingen av att vara något du inte är..
    Jag hade ju tom en ironisk-smiley!! Eller nästan iaf. Här kommer den:
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-07-01 22:15:21 följande:
    Yeah ja  just det, har fortfarande svårt att få bort den mindre köldknäpp och frossa din närhet skapade inom mig, de där med att frysa i benmärken är icke ens nästan jämförbart! Whats cooler then being cold? Icecold! smile2.gif
    Så det kan faktiskt vara mitt fel att du håller på att få värmeslag
  • Brunhilde
    Gotlänning skrev 2015-07-01 22:17:33 följande:
    App App, sena smileys räknas inte...

...vilket borde betyda att mitt svar... räknas... inte.

Den där gröna hånfulla-smileyn har jag ingen aning vad som menas med... ahhh, ok.

Håna vart det ja, awww. Im such a sucker.
    Hehe, jag kan lära dig att göra en glad smiley This is how it works: : - D utan mellanslag blir det
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-07-01 22:21:30 följande:
    Sett som dominoeffekt eller efterverkning, ja allt är ditt fel. Det är ditt fel att jag är så jävla HET!

Hädanefter så får alla män som finner mig HET helt enkelt dra upp det problemet i din inbox eftersom du bär yttersta ansvaret!

*phu*

Ser en tid av lättnad och lättja framför mig, åhh ljuva sommartid!
    Kan du inte bara sätta en Out of Office på din brevlåda på FL? Det skulle göra allt så mycket enklare.
  • Brunhilde
    Gotlänning skrev 2015-07-01 22:23:09 följande:
    JaJa, im still the sucker...

You are mean since i can only klick them fuckers from the menu! Demon
    Naw, poor you!
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-07-01 22:26:49 följande:
    How do i do that? Skulle vara praktiskt, men hindrar jag alla då eller kan alla speciella och sköna människor som gärna får sperma ner min inbox fortsätta med det?
    Du får dikta ihop något autoreply: "Om du verkligen är speciell (och det inte bara är din mamma som har sagt att du är "speciell") och är du dessutom en skön typ eller ännu hellre någon jag faktiskt diggar, så var vänlig ignorera mitt Out of Office. Jag finns här just för DIG och kommer besvara just DITT pm asap"
  • Brunhilde
    ErnstHugo skrev 2015-07-02 00:53:07 följande:
    Hmm, ja kanske ligger något i det. Hittar inga sjuka trådar att härja i, men beror kanske mer på mig än på FL.
    Har du blivit blasé eller är folk för normala på FL nu för tiden?  
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 06:07:56 följande:
    Har vart skitlugnt ingen action alls här inatt. Så jag kliver av mitt pass nu då och lägger mig smile2.gif
    Vi jobbar alltså skift?
    Sov lugnt. Jag tar över en stund då.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 06:15:24 följande:
    Yes, värsta skiftarbetarna smile2.gif

Känner mig trygg med att lämna FL i dina händer. Skall absolut sova lugnt, måste rasta el mördarhundo först bara smile2.gif Ha en fin morgon {#emotions_dlg.flower}
    Samma! Ska göra mitt bästa, även om jag känner mig löjligt loj denna morgon.
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 06:16:22 följande:
    gamla.familjeliv.se/Forum-4-51/m75485116.html

Det sjukaste jag kunde hitta i natt och är den dessutom sann så är det fan i mig sjukt på riktigt!
    wtf?? RUN!!
  • Brunhilde
    ErnstHugo skrev 2015-07-02 10:01:03 följande:
    Är nog bara för lat för att ge mig in i polemik smile2.gif
    Ligger du på latsidan nu för tiden?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!