Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-06-21 21:06:20 följande:
    Go kväll i stugan!

Jag sitter på utedasset vid sommarstugan och är förbannad..

Förbannad på karln som sista dagarna utvecklat en väldigt irriterande vana av att INTE lyssna..

Så just nu står han, ungarna och deras mamma nere vid bryggan vid en ickefungerande gammal bil och ska fiska medan jag sitter här och gnisslar tänderna.

Glad jävla midsommarhelg på er!

*hjärta*
  • Anonym (cem)

Hej

Eftersom jag förutsätter att alla har varit orolig och längtat efter mina depp inlägg! Så tänkte jag meddela er att jag lever och jag har shoppat massor dom senaste dagarna

• Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-25 13:59:35 följande:
    Bra där!

Själv fyndade jag en tröja på rean till mig själv! Annars blir det ju alltid bara nåt till barnen, haha!

Haha jag har inte heller köpt något till mig själv bara till barnen och dotterns häst! Fungera bra som tröstshopping
  • Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-25 14:05:06 följande:
    Shopping som shopping. Alltid najs!

Båda barnen har faktiskt fått ''nya'' garderober sista tiden! Köpt lite begagnade kläder med
  • Anonym (cem)

Paniken som bryter ut när sambon ringer och säger att huset ska fotograferas för försäljning nästa vecka! Och jag som jobbar hela helgen!

• Anonym (cem)
    Smecker skrev 2014-06-27 19:37:52 följande:
    Och prata dialekt?

Åh Knall har Sveriges finaste dialekt
  • Anonym (cem)
    Smecker skrev 2014-06-28 17:16:29 följande:
    Österbottniska?

Eh... Nä!!
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-06-28 17:31:25 följande:
    Oh du meee!!!

<3
  • Anonym (cem)

[quote=73527997][quote-nick]Anonym (cem) skrev 2014-06-28 21:27:35 följande:[/quote-nick][/quote]

<3

• Anonym (cem)

Jag och bebisen är inte hemma ännu och imorgon måste vi vara på jobbet strax innan kl 10.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!