Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-26 10:03:21 följande:
    Hallådär!

Så som jag funderat vart du blivit av!

Härligt att du är tillbaka iaf...

Fan nu hinner jag inte skriva mer...Trök!

Ha en underbar dag alla tokar/tokor!

Dom få dagarna som hela familjen är ledig samtidigt är jag lite OFF! Men det händer ju inte så ofta!
  • Anonym (cem)

Aniiee hur går det med shoppandet?

• Anonym (cem)

Ibland undrar jag hur min pappa tänker! Har ringt till hans mobil 9 ggr inom 25 min , hanpratar ett annat samtal men jag vet att det tutar varje gång jag ringer. Fattar inte varför han inte lägger på!!!!

• Anonym (cem)
    Aniiee skrev 2014-05-27 18:22:12 följande:
    Vet ni vad jag just insåg? Idag är det nästan 30 år sedan min storebror dog, nästan 29 år sedan min morfar dog, nästan 25 år sedan min farmor dog, nästan 10 år sedan min mamma dog och nästan 8 år sedan min mormor och min pappa dog. ALLA dig i antingen maj eller juni. Creepy.......
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever

*kram*
  • Anonym (cem)

Imorgon är både jag och sambon lediga hela dagen! Och då ska vi på turné och kolla på hästar åt dottern!

Häxan kanske få ett besök av oss! Om hon vill dvs!

• Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-28 10:26:28 följande:
    Hoppas ni får en bra turné, cementan! Och jag blir grymt avis på dig ifall du får träffa underbara Häckis!!

Få se om Vi åker ditåt! Beror på säljarna!
  • Anonym (cem)
    Anonym (cem) skrev 2014-05-28 14:48:12 följande:
    Få se om Vi åker ditåt! Beror på säljarna!

Blir ingen turné idag
  • Anonym (cem)

God förmiddag allihopa!

Hoppas att ni har sovit gott och vaknat pigga och krya!

Själv ska jag snart åka och jobba!

• Anonym (cem)

Nu har Lilleman lärt sig och åla sig på rygg. Han har vänt sig och är nu halvvägs ner i fotändan på sängen!

• Anonym (cem)

Undrar när jag får ha morgonsex igen??? om det inte ärbarnen eller jobb som stör så är vi för trötta!!!

För det är ju bästa sättet att starta dagen med!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!