Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-06-01 12:24:23 följande:
    Hallå hallå!  

Inte igår...sedär snart så är det moppe som gäller, Zündapp med tysk 13 hk på... :-P

Grattis iaf till framrullningarna.. Svår fråga...

Kanske 10 Juli???  

När tror du att jag får komma till da? :-P 

Alltså inte hos dig utan någon annanstans...!

Nu får jag väl smaka utav någon bitter att med min pojkaktighet får man minnsan vara utan...  

Nåväl ha en underbar dag!  

Han kommer få ärva storasysters 50 kubikare, hon har växt ur den och den är nyrenoverad. ( ja mitt barn håller bara på med farliga sporter :-S )

Håller tummarna att 10 juli startar med morgonsex!!! Kan även gå med 12 juli då vi firar årsdag
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-06-01 17:41:58 följande:
    Någon mer som ligger i solen och tar det lugnt?

(Var lugna.. Jag har städat, tvättat, diskat, klippt gräs och lagat mat också..)

Hittat ett nytt spel.. "Word Puttz".. Beroendeframkallande. ...

Ev det har jag inte hunnit med idag! Jag har inte ens hunnit med att vara ledig något i veckan! Kanske denna vecka?!

Ikväll har jag kokat nappflaskor och plockat lite, städerskan kommer ju imorgon! Hoppas, hoppas att vikarien kommer imorgon! Hon är bäst, ingen puffar kuddarna så puffiga som hon gör och städar riskfritt! Sen tycker hon att det är lätt städat hos oss och hon älskar våran dammsugare
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-06-01 21:50:18 följande:
    Hoppas du får lite vila och fluffiga kuddar veckan som kommer då!

Hoppas det speciellt fluffiga kuddar, det känner jag att en slutkörd morsa behöver
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-06-01 22:45:01 följande:
    Om du, kanske, måhända, möjligen tog det lite lugnt ibland...?

Men om jag är hemma och ta det lugnt så försvinner fluffet ifrån kuddarna!
  • Anonym (cem)

Igår fattade en bil eld 2meter ifrån stalldörrarna. Men som tur var så fick jag och min bror ut hästarna innan stallet vart helt rökigt. På mindre än en minut hände allt! civilpolisen var där innan jag hann lägga på luren till 112, på10 minuter var brandkåren där om dom hade kommit nån minut senare hade allt gått åt! Gasflaskornas etiketter brann upp!!!

I natt har jag sovit dåligt mellan hostningarna! Nu ska jag börja ring försäkringsbolaget, få se hur medgörlig dom är!

• Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-03 09:40:30 följande:
    Nu till särbon en sväng för lite kramar.

Ha en bra dag, alla!

Kramar såhär mitt på dagen??? Vissa har tur, min sambo kommer inte hem förrän imorgon kväll eller på torsdag. Minns inte om han skulle vara påtvå eller tredagars konferens :-/
  • Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-03 09:55:13 följande:
    Vi råkar vara lediga båda två idag, då gäller det att passa på.

Vad trevligt
  • Anonym (cem)
    InTheShadow skrev 2014-06-03 21:01:08 följande:
    Eller bara precis som de är när de är solvarma

• Anonym (cem)

Ikväll mår jag pyton. Suttit i badkaret o h gråtit! De som hände igår och allt annat stress plus en massa hormoner spökar i huvudet!

Pratat med sambon och ikväll var det svårt att inte gråta när jag hörde han.

• Anonym (cem)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-06-03 22:14:12 följande:
    Jag har inget vettigt att säga men skänker dig en tanke...

Hoppas du får lite lugnt kring dig så du kan varva ner.

Vet att allt ordnar upp sig bara jag får tiden och räcka till.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!