Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall hoppas att du har mindre ont nu ! Önskar jag kunde göra något!

• Anonym (cem)

De borde fan vara olagligt att jobba med översättning på sjukhus innan kl 10 * kroppenrörsigochärvakenmenhjärnansover*

• Anonym (cem)
    Knall skrev 2015-06-30 00:07:46 följande:

Jo, jag märkte det. Karln sover!!

Och här så var det jag som somnade igår kväll
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2015-07-01 20:43:28 följande:

Fan, det är illa cem!

De är riktigt jäkla illa!! Somnade dock igår med fast som tur så väckte sambon mig efter några timmar !
  • Anonym (cem)

Jippi!!! Jag har semester... I hela två dagar jag ska på campingsemester, börjar misstänka att att jag har fått solsting deluxe!

• Anonym (cem)
    Brunhilde skrev 2015-07-03 19:34:50 följande:
    Semester är nice. Uhu campa?? smile3.gif
    Mmmm va gör man inte för att glädja övriga familjemedlemmar ????
  • Anonym (cem)
    Gotlänning skrev 2015-07-03 19:44:26 följande:
    På jobbet är det +40 så om man verkligen gillar värme skall man vara i min bransch.

Kanske jag är skadad men efter två veckors semester brukar jag trumma på mina lår och bli rastlös.

Lång Semester är överskattad medans en kort är precis lagom!
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
    Va är jag då två dagars semester och jag är fullkomligt rastlös och är helt nöjd över att gå tillbaks till jobbet imorgon ????
  • Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2015-07-04 22:27:05 följande:

Själv har jag fyra härliga lediga veckor framför mig! Ska bli så skönt att inte behöva gå till jobbet (även om jag gillar mitt jobb).

Nå, ska iofs ev jobba lite under Stockholm Pride, men det är ju ett rent nöje. smile1.gif

Gött!!!
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2015-08-15 19:35:46 följande:

Varför bestämmer sig AC'n i bilen för att tvärdö när det är så ini helvete varmt!!?? smile8.gif

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Så en annons att det fin någon inne i byn som fixar AC för en femhundring! Kan försöka komma ihåg vem om du vill!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!