Sex och dravel tråden, hämningslöst!
tänkte att äntligen är jag bättre än min syssling på något.
Vari ligger ditt missnöje? Eller du är inte missnöjd på riktigt. Du vet min hållning i frågan laga inte det som är helt och härligt.
tänkte att äntligen är jag bättre än min syssling på något.
Mitt missnöje sitter i huvudet, sedan har jag misskött min kropp ett långt tag nu.
Jag slickar i mig alla komplimanger, just nu känner jag mig lite som en svältfödd hynda i det avseendet. Tackar och niger djupt Har haft det jobbigt med en galen kvinna som så fort mitt namn nämns refererar till mig som ful, sliten hagga och värre nedvärderande saker om min person och framför allt mitt utseende. Tar inte åt mig så mycket egentligen för det är en galning och på högstadienivå, men ibland gör det lite ont.
Det är hög tid att ta tag i hälsan och motionen. Haft ett stillasittande jobb och fritiden har jag ägnat åt att äta och dricka gott. Många bubbelbad med drickbart bubbel och praliner. Kanske inte det ultimata sättet att ta hand om sig själv. Det måste finnas en balans, men eftersom jag är allt eller inget är det där med balans jäkligt klurigt.
När jag är mitt vanliga jag är jag ten feet tall och vackrast i världen.
Hoho, lever ni?
Ingen choklad för mig på ett tag. Drack en Nutriletts ProteinShake med chokladsmak efter träningen. Hade skakat den noga, men sista slatten var klumpar i kändes som att dricka spya med chokladsmak. Ska de vara så??
Jaha
Hej i tråden
Dagens I-landsproblem de enda träningsbyxorna som är rena är ett par som ser ut som om en enhörning spytt på dem. Jag är för lat för att tvätta...
Kan tänka mig att du visualiserar för fullt
Pft, allt klär en skönhet vettu la.
De är sköna iaf. Jo, du har sett mig i kort kjol och tights.
Inget att se, den är för liten för din smak ändå
Har du lagat pulled pork någon gång aniiee?