Inlägg från: Efraim Barkbit |Visa alla inlägg
  • Efraim Barkbit

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-07-08 22:57:00 följande:

Glass, jordgubbar och chokladsås. Gärna äten från annan människas kropp......

Njae, slitas mellan kåt - gottesugen - kåt -gottesugen
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Efraim Barkbit
    Aniiee skrev 2015-07-22 00:40:17 följande:

Vet inte. Men det hade säkert varit lätt att behålla i alla fall. Vilken normalfuntad karl vill INTE ha två kvinnor som glatt porrfilmssexar för honom?

Frågan är berättigad

Skönt att ni håller en konstruktiv ton i ett så viktigt ämne.
  • Efraim Barkbit
    Brunhilde skrev 2015-07-22 01:28:42 följande:

Det gäller ju viktiga saker och då är det av största vikt att man ser det hela ur ett nyktert perspektiv för att dra rätt slutsatser. Så om de senare råkar vara felaktiga kan man alltid skylla på att någon annan inte var saklig nog och att alla konstruktiva förslag var grundade på ett felaktigt fundament. 

Min enda och säkert enfaldiga fråga är - finns det kärlek med i ekvationen ?
  • Efraim Barkbit
    Aniiee skrev 2015-07-22 02:09:36 följande:

Helst.

Ahh skönt ?? Trots allt så även om det är fint att bli uppskattad för sin kuk så kommer man bättre till sin rätt om känslorna även innefattar ens persona ????
  • Efraim Barkbit

Snyft mina söta smileysar blir bara frågetecken.

• Efraim Barkbit
    Anonym (Observatörinna's left the building) skrev 2015-07-22 10:46:08 följande:

Jag är ensam, överviktig och mår lite dåligt inombords. Min enda tröst, utöver ostbågarna framför tvn, är när jag får lite respons för mina smått underfundiga tankar och floskler ifrån en liten skara människor med samma problematik som jag på FL. Vi busar med orden och slänger oss med en jargong som vi hoppas andas intelligens och världsvana. Men, precis som alltid annars, kvällen slutar med maskerade tårar och ostbågar framför tvn. Ler med illa dold självgodhet, tänker på hur intressant jag är och hur bra humor jag besitter, tänker snabbt på bantning och somnar med lite frän doft på fingrarna. Imorgon är en ny dag överallt men mest på FL.

Men oj, vad är det som hindrar dig att skriva om detta med ditt riktiga nick? Eller är det en väldigt personlig hemlighet.
  • Efraim Barkbit
    Brunhilde skrev 2015-07-22 19:08:20 följande:

Det förstår du väl att personen ifråga känner oerhörd skam över sitt ostbågemissbruk och tillfråga på allt skumt luktande fingrar.

Ostbågar är gott
  • Efraim Barkbit
    Knall skrev 2015-07-24 22:32:06 följande:

Asså... mens är ett jävla aber... och än mer aber blir det när man har mens OCH är kåt... och VARFÖR ska det inträffa barnfria veckor??

Varför är den kombon ett aber?
  • Efraim Barkbit
    Knall skrev 2015-07-24 23:26:32 följande:

För att jag inte kan göra något. ..

Alltså mens behöver väl inte vara ett hinder för sex. Såvida det är förbundet med starka smärtor klart.
  • Efraim Barkbit
    Knall skrev 2015-09-17 18:53:11 följande:

Att de ska vara så petiga...!

Välansade buskar och/ eller trimmade i olika former är tydligen på tapeten också.. Man tycker ju att de borde vara tacksamma när de erbjuds en kupa som dessutom finns i närheten av både ståndare och pistiller!

Då kan de ju utforska blommor hela dagen lång liksom!

Här får det bli gammal bäver från gölen här utanför... den kunde tydligen inte ta mer stock så det är inte så mycket mer med den....

En bäver som inte kan ta mer stock Hö Hö
  • Efraim Barkbit
    Brunhilde skrev 2015-10-10 15:51:45 följande:

Fittpruttar piper inte! De liksom bara pyser lite med en och annan liten *flärp*

Stämmer faktiskt ...
  • Efraim Barkbit
    Brunhilde skrev 2015-10-10 16:44:29 följande:

Hör du mina fittpruttar ända bort till dig???

Jaaa det vet du väl...
  • Efraim Barkbit
    Brunhilde skrev 2015-10-10 15:51:45 följande:

Fittpruttar piper inte! De liksom bara pyser lite med en och annan liten *flärp*

Tänkte mer att icke-pipande-fittpruttar var en generell sak och ville bekräfta att jag delade den åsikten
  • Efraim Barkbit
    Brunhilde skrev 2015-10-10 17:10:24 följande:

Phuh, jag blev lite orolig där!

Annars undrar jag hur du kan få till dem själv medelst handpåläggning. Trodde en manslem behövde vara inblandad faktiskt.
  • Efraim Barkbit
    Brunhilde skrev 2015-10-10 17:20:42 följande:

Nej, varken manslem eller man slem. Kanske liten överdrift det där med pruttarna då'rå.

Kanske mer gnuggljud ej att förväxla med gnäggljud.
    HäckHäxan skrev 2015-10-10 17:20:13 följande:

Flärp du har flärpar i din fitta?? :-O

Först tänkte jag flärpar så som det "pladdrande" ljudet (jämför fiser så skinkorna applåderar). Sen tänkte jag att flärpar även finns rent fysiskt
  • Efraim Barkbit
    Knall skrev 2015-10-10 17:29:16 följande:

Flärpar som flärpar av sig själva?

Nej antingen att ljudet av det flärpiga slaget beskrivs så som flärp i sig. Eller en fysisk flärp som även kan förstärka det flärpiga ljudet.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!