Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Glass, jordgubbar och chokladsås. Gärna äten från annan människas kropp......
Glass, jordgubbar och chokladsås. Gärna äten från annan människas kropp......
Vet inte. Men det hade säkert varit lätt att behålla i alla fall. Vilken normalfuntad karl vill INTE ha två kvinnor som glatt porrfilmssexar för honom?
Det gäller ju viktiga saker och då är det av största vikt att man ser det hela ur ett nyktert perspektiv för att dra rätt slutsatser. Så om de senare råkar vara felaktiga kan man alltid skylla på att någon annan inte var saklig nog och att alla konstruktiva förslag var grundade på ett felaktigt fundament.
Helst.
Snyft mina söta smileysar blir bara frågetecken.
Jag är ensam, överviktig och mår lite dåligt inombords. Min enda tröst, utöver ostbågarna framför tvn, är när jag får lite respons för mina smått underfundiga tankar och floskler ifrån en liten skara människor med samma problematik som jag på FL. Vi busar med orden och slänger oss med en jargong som vi hoppas andas intelligens och världsvana. Men, precis som alltid annars, kvällen slutar med maskerade tårar och ostbågar framför tvn. Ler med illa dold självgodhet, tänker på hur intressant jag är och hur bra humor jag besitter, tänker snabbt på bantning och somnar med lite frän doft på fingrarna. Imorgon är en ny dag överallt men mest på FL.
Det förstår du väl att personen ifråga känner oerhörd skam över sitt ostbågemissbruk och tillfråga på allt skumt luktande fingrar.
Asså... mens är ett jävla aber... och än mer aber blir det när man har mens OCH är kåt... och VARFÖR ska det inträffa barnfria veckor??
För att jag inte kan göra något. ..
Att de ska vara så petiga...!
Välansade buskar och/ eller trimmade i olika former är tydligen på tapeten också.. Man tycker ju att de borde vara tacksamma när de erbjuds en kupa som dessutom finns i närheten av både ståndare och pistiller!
Då kan de ju utforska blommor hela dagen lång liksom!
Här får det bli gammal bäver från gölen här utanför... den kunde tydligen inte ta mer stock så det är inte så mycket mer med den....
Fittpruttar piper inte! De liksom bara pyser lite med en och annan liten *flärp*
Hör du mina fittpruttar ända bort till dig???
Fittpruttar piper inte! De liksom bara pyser lite med en och annan liten *flärp*
Phuh, jag blev lite orolig där!
Nej, varken manslem eller man slem. Kanske liten överdrift det där med pruttarna då'rå.
Flärp du har flärpar i din fitta?? :-O
Flärpar som flärpar av sig själva?