Inlägg från: Efraim Barkbit |Visa alla inlägg
  • Efraim Barkbit

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-03-05 20:19:10 följande:

Ah, jag som trodde du köpt glasögon på Tiger vilket inte var riktigt likt dig

De har inte så många med slipade glas där Du menar att det skulle vara för trendigt för farbror Ernst
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Efraim Barkbit
    Brunhilde skrev 2015-03-05 20:58:14 följande:

Jag vet inte om de är kända för att vara just trendiga

Hahaha jag har köpt slipade solglasögon på specsavers av märket Tiger Du tror då att jag köpt solglasögon PÅ Tiger vilket skulle förvånat dig Då Tiger är gubbigt? Otrendiga?

Vad missar jag?
  • Efraim Barkbit

Är det bara jag som saknar Häckis?

• Efraim Barkbit
    Brunhilde skrev 2015-03-08 22:00:39 följande:

Nä, det är inte bara du. Saknar henne också. Saknar hennes wall of text och hennes förmåga att sätta ord på saker som annars bara är en diffus massa. Saknar hennes humor och hennes inlägg med "I´m no f-in barbie! Take it or leave it" och hennes inlägg där hon inte begär mer än en kattunge.

Men jag är helt övertygad om att hon är upptagen av livet just nu och återkommer när saker planat ut lite. All or nothing babe!

Hennes eskapader blandat med trådpolemik av bästa sort är oslagbart!

Grattis tråden på ettårsdagen!
  • Efraim Barkbit
    Brunhilde skrev 2015-03-08 23:19:43 följande:

Eller hur och jag måste ta åt mig lite av dess magi

Ah du tänker magi som i flygande kvastar och tanter med stora hattar och svarta katter?
  • Efraim Barkbit
    HäckHäxan skrev 2015-03-08 23:27:02 följande:

<3 <3 <3

Tacj nej tack ni godingar, deleteknappen har lagt av å på tagentbordet och det blir såhär varje gång jag tryc'ker på den'''' stiligt va

Får ta id isär skiten imorgon 9och ni f¨år ursäkta min fantastiska text hät... här va fan!!

Ett år imorgon WOW, 

Grattis till oss allihop *blåser ballonger och sladdar ihop en tårta*

Tack för alla fina ord, för att ni saknat mig och tänker på mig, jag tänker på er också. Jag lever men det är väl ungefär allt. Trasselsudd borde vara mitt efternamn eller Murphy, men bortsett från strul och allsköns idiotiska saker så mår jag bra och trollungen också.

En gigantisk gruppkram till er i bamseformat <3 <3 Nu får jag muppjuck ala go bananas på tagentbordet. PÖSSS

Puss på häcken och kom snart igen <3
  • Efraim Barkbit

Jösses jag unnar verkligen alla att en gång i livet få äta på Malmö Kebab (först i Sverige).

Som en vän och kollega sa: - Falafel äter man hos araberna och kebab hos turkarna. Hur skulle man annars göra?

Omg - en Iskender kebab här är kärlek på tallrik

• Efraim Barkbit
    Aniiee skrev 2015-04-24 23:48:03 följande:

Meh! Har du kollat på de andra två trådarna? Kanske sett fler där?Du behöver tvångsmatas med lite kultur 

Kände bara igen liftaren i de andra två trådarna.

Det är väl antagligen Hollywood-filmerna man känner igen ibland, men inte alltid har sett. Personligen brukar det vara franska och tyska filmer som berör mig. Kom på att jag inte kunde nämna en enda filmtitel från 2005.
  • Efraim Barkbit
    Brunhilde skrev 2015-04-30 18:27:53 följande:

Jag är uttråkad. Funderar på att sätta upp arga lappar i tvättstugan, bara för att se reaktionerna. Vad tror ni om den här "Du som ollar torktumlaren, SLUTA GENAST UPP MED DET! Det är inte kul med knytblusar som luktar snopp!!!!

Om du inte slutar kommer följande förbannelse träda i kraft "Du kommer att lida av inkontinens som yttrar sig i de mest obekväma sammanhang och din ollpinne kommer att krympa till en daggmask!!!"

Mig veterligen är det ingen som ollar torktumlaren, men det hade varit lite kul att se folks miner när de läser lappen. 

Då får du signera med namn och lghnr på lappen
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!