Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Ah, jag som trodde du köpt glasögon på Tiger vilket inte var riktigt likt dig
Ah, jag som trodde du köpt glasögon på Tiger vilket inte var riktigt likt dig
Jag vet inte om de är kända för att vara just trendiga
Är det bara jag som saknar Häckis?
Nä, det är inte bara du. Saknar henne också. Saknar hennes wall of text och hennes förmåga att sätta ord på saker som annars bara är en diffus massa. Saknar hennes humor och hennes inlägg med "I´m no f-in barbie! Take it or leave it" och hennes inlägg där hon inte begär mer än en kattunge.
Men jag är helt övertygad om att hon är upptagen av livet just nu och återkommer när saker planat ut lite. All or nothing babe!
Eller hur och jag måste ta åt mig lite av dess magi
<3 <3 <3
Tacj nej tack ni godingar, deleteknappen har lagt av å på tagentbordet och det blir såhär varje gång jag tryc'ker på den'''' stiligt va
Får ta id isär skiten imorgon 9och ni f¨år ursäkta min fantastiska text hät... här va fan!!
Ett år imorgon WOW,
Grattis till oss allihop *blåser ballonger och sladdar ihop en tårta*
Tack för alla fina ord, för att ni saknat mig och tänker på mig, jag tänker på er också. Jag lever men det är väl ungefär allt. Trasselsudd borde vara mitt efternamn eller Murphy, men bortsett från strul och allsköns idiotiska saker så mår jag bra och trollungen också.
En gigantisk gruppkram till er i bamseformat <3 <3 Nu får jag muppjuck ala go bananas på tagentbordet. PÖSSS
Jösses jag unnar verkligen alla att en gång i livet få äta på Malmö Kebab (först i Sverige).
Som en vän och kollega sa: - Falafel äter man hos araberna och kebab hos turkarna. Hur skulle man annars göra?
Omg - en Iskender kebab här är kärlek på tallrik
RÖSTA!!!! Så det blir nå krut i trådarna!
www.familjeliv.se/forum/thread/75207057-film-for-10-ar-sedan-omgang-1-3
Meh! Har du kollat på de andra två trådarna? Kanske sett fler där?Du behöver tvångsmatas med lite kultur
Jag är uttråkad. Funderar på att sätta upp arga lappar i tvättstugan, bara för att se reaktionerna. Vad tror ni om den här "Du som ollar torktumlaren, SLUTA GENAST UPP MED DET! Det är inte kul med knytblusar som luktar snopp!!!!
Om du inte slutar kommer följande förbannelse träda i kraft "Du kommer att lida av inkontinens som yttrar sig i de mest obekväma sammanhang och din ollpinne kommer att krympa till en daggmask!!!"
Mig veterligen är det ingen som ollar torktumlaren, men det hade varit lite kul att se folks miner när de läser lappen.