Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Buskis?
Buskis?
Tror du det hade piggat upp mig? Jag var mer inne på elchocker eller något...
Lite oroande att jag kommer att tänka på Farbror Frippes skafferi när jag läser inlägget
Nej, insåg när jag öppnade är du kåt just nu tråden att jag fan inte ens var nästan lite kåt. Då är det illa med mig, för det är jag ju jämt annars. Det är för mycket som äter på mig samtidigt just nu tror jag. Även de minsta småsaker känns som stora berg just nu. Hoppas den känslan verkligen går över tills imorgon. För jag har alldeles för mkt som måste göras.
Min häck måste ner i veckan, jag har möten jag måste gå på, ett gäng samtal som måste ringas, en gräsmatta som måste klippas innan häcken sågas ner. och sen det där jävla huset nästa helg igen och joo imorgon måste jag vara supermom för mini kommer hem. Bit ihop bit ihop bit ihop.
Satt på trappan förut och bara lipade utan någon till synes vettig anledning alls, blev helt ställd.
Farbror Barbro?
Är det bara jag som reagerat på att Familjeliv har en underviktig bloggerska på framsidan?
Är det bara jag som blir irriterad när en potentiell dejt skriver "Hihi" i en mening och att det är sjukt avtändande?
Ja, men sen.försökte jag ge en bättre förklaring, eftersom nån tyckte det var oförstårbart. Helt okej att säga det.
Du, däremot, tycker vad du tycker om.mig så igen, skit samma, nu har jag min första FL-hatare. Skål på dig!
Ja det suger batong, ge mig ett par veckor så kan jag vara Nigellas perverterade syssling igen. Åh, min putrumpa och lilla hylla missade du väl ändå inte
Sprider lite mer glädje:
Mer perverterad än vad jag är?