Inlägg från: Efraim Barkbit |Visa alla inlägg
  • Efraim Barkbit

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ursäkta helskum försenad dubbelpostning

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Efraim Barkbit

Suck!

• Efraim Barkbit
    Brunhilde skrev 2014-09-14 20:01:52 följande:

Nu har jag också gjort min medborgerliga plikt. Röstat på de som var lite mindre fel än de andra. 

Bra gjort!
  • Efraim Barkbit
    Aniiee skrev 2014-09-14 21:46:48 följande:

Ursäkta urdum fråga, va, men om man har en åsikt om något konkret fakta, bör man inte ha faktan klart för sig först, då?

Finns inga dumma frågor, finns bara dumma svar. Vad som är konkret fakta är i princip alltid en tolkningsfråga. Fakta finns det gott om, det är dess betydelse som ofta lämnar utrymme för tolkning.
  • Efraim Barkbit
    Anton Chigurh skrev 2014-09-14 23:53:23 följande:

Det hade garanterat med sex och/eller onani, och, tillfredsställelse att göra. 

Kan ha varit en M1A2 Abrams inblandad, fan vet. 

Det sistnämnda är nog mest troligt. Nu överlappar dom iofs varann, dom här alternativen. Så ja.....

Nu har jag faktiskt kört en M1 Abrams dock var det en en A1 och färden blev bara ca 200m. Likafullt har jag kört en Abrams M1A1 . Dess Lycoming GT kunde jag inte direkt utnyttja till fullo men sedan har jag en ologisk relation till motorer.
  • Efraim Barkbit
    Aniiee skrev 2014-09-15 00:20:53 följande:

Det hade jag nog också trott =P

Nej, jag tycker inte om motorfordon. Inga fordon byggda efter 1837, faktiskt. Rent estetiskt, då.

Själv tycker jag fordon efter 1886 är mest intressanta. Vidsre håller jag Bertha Benz som den största pionjären i att anpassa tekniken efter människans behov. Sedan gjorde min husgud Paul Bracq poesi av allt 70 år efter Berthas insatser, om ån i samma koncern.
  • Efraim Barkbit
    Brunhilde skrev 2014-09-15 00:17:29 följande:

Håller inte med. Jag kan bli impad av en sådan löjlig sak som ett motorfordon, men det är vad som finns under huven som impar. Om någon kom körande i en jäkla M1A2 hade jag trott att personen ifråga var störd på riktigt. 

Jasså gasturbinerppå 1500hk impar inte på henne Kan iofs hålla med att de varken till ljud elier karaktär ör särskilt behagliga. Likafullt är en M1:a en impossant vagn.

Vilka motorer gillar frun då? Raka åttor al'a 30-tal eller kanske V16 från Isotta Frachini?
  • Efraim Barkbit

Kan man inte gå till jobbet utan att ni skriver 10 sidor under tiden

• Efraim Barkbit

När räknas det som indiansommar?

• Efraim Barkbit

Tack tack

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!