• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2015-05-24 23:41:13 följande:
    Mäh! Kan ju inte vara dum mot dig ju!!!
    Kan du väl =P Om inte annat kan det bli väldigt roligt.
    Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • Aniiee
    Schnaa skrev 2015-05-25 13:34:04 följande:
    Tvåminutaren i rådhuset är inte att tänka på va?
    Tja, det kanske vore något. Går i alla fall fort som tusan =)
    Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-05-25 16:53:23 följande:

Ajje! Blev nästan av med fingertoppen när jag hackade lök...

Jävla matlagning!

Knyt handen och lägg knogarna på löken istället. Och ha en vass kniv. Det låter ju bakvänt, men ju vassare kniv man har desto färre olyckor.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-25 19:06:39 följande:

Jag vill också gifta mig igen! Skrikandes

Och jag vill INTE gifta mig!

Ska vi byta partner? Du kan få gifta dig med min =P
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-25 19:22:18 följande:
    Fast det blir ju lite märkligt och dessutom så är jag pinsamt hetro, då gälls det ju liksom inte om det inte blir fullbordat Drömmer
    Och när tusan är du född egentligen, 1500-talet? Tungan ute
  • Aniiee
    Schnaa skrev 2015-05-25 19:36:22 följande:
    Ja!

Det behöver ju inte vara så krångligt egentligen. En vän till mig gifte sig hemma hos mig. Det kom ut en vigselförättare som körde den långa för dem i vårt uterum, och efteråt slängde de fram en köpetårta på soffbordet. Klart.
    Soft. Sånt bröllop skulle jag vilja ha. Om jag ville ha något.
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-05-25 20:36:41 följande:
    Borde flytta ihop med en kock istället... Eller bli snuskigt rik och ha personal som lagar maten åt mig?! :-P
    Låter som en vettig idé. =)
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!