• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-06-03 21:26:48 följande:
    En lite fladderfitta kan du väl peta in. Det blir lite snålt annars. Kan man köpa dem i lösvikt där? (Syftar givetvis på manslemmarna)
    Nja, fladderfittorna får hålla sig i yurin (som jag också  skriver lite på). 

Nja, manslemmar i lösvikt vet jag inte. Tyvärr brukar de sitta fast på diverse karlar.....
    Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • Aniiee

Hur fånigt är det inte att jag på riktigt håller på att fixa korsstygnsmönster?

(Dock utan manslemmar, då det är 11-åringen som ska ha de som sommarprojekt)

Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-03 22:01:55 följande:
    Inte alls fånigt i mina öron. Jag kan faktiskt brodera Jag har bara inte tålamod att avsluta de jag har påbörjat. På tal om tålamod kanske jag borde logga ut och förbereda morgondagens vedermödor Obestämd
    Hehe, jag kan också brodera. Typ. När jag har tålamod. Det händer inte ofta. Men jag får nog ta och haka på tjejen i hennes projekt. Jag kanske ta ta något litet. 10 stygn eller så.....
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-06-03 22:43:24 följande:

Broderi? Tea? Manslemmar? Jag trodde att det var jag som var ambivalent, hög på piller och... tja.. mig...

Jag är väl lite lagom hög jag också. I alla fall på nässprej. Men jag tror den gills.
  • Aniiee

Är det bara jag som älskar den här bilden?

• Aniiee
    Knall skrev 2015-06-03 23:02:47 följande:
    Halstabletter... Brunis har smittat mig via nätet.. Internetvirus..
    Sånna är farliga! Förvånad
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-03 23:07:02 följande:
    Jeezuz! Tror jag nöjer mig med favoriten rooibos... :-P
    Uh-huh... Rooibos är ju gott, så det funkar =P

Undrar om man kan göra rooibosglass...... *börjar fundera*
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-03 23:08:21 följande:
    Ett tag nördade jag in mig totalt på broderi... Har några tavlor på barnens rum som bevis på eländet!
    ALLA mina tavlor (och våra tavlor, från mitt föräldrahem) är korsstygnsbroderi, broderade av min mormor. Alla typ hundra..... 
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-03 23:15:21 följande:
    Oj
    Uh-huh... tanten gjorde typ aldrig annat i 30 år. När hon inte bakade rulltårta =P
  • Aniiee
    addrenalin skrev 2015-06-03 23:27:34 följande:

Hahaha. En bunt tokiga kärringar här som använder tråden som chatt rolig läsning iaf till och från !

Ja, vad ska vi annars ha tråden till? Jag tänkte starta ett eget chatrum till oss på ICQ, sen kom jag på att ingen har använt ICQ sen stenåldren.....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!