• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

taquine skrev 2015-06-10 23:07:33 följande:
    Difteri?  
    Tänkte desivon skulle räcka .. 
    Brunhilde skrev 2015-06-10 23:11:01 följande:
    Stelkramp är jag med på men difteri??
    Kanske det hör ihop med poliorisken då.

Det är inte lätt att vara hög på morfin, kan jag säga. Man tappar bort och blandar ihop så mycket då.....

Oskyldig
    Drömmer
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    taquine skrev 2015-06-10 23:25:23 följande:
    Stelkramp, polio , difteri .. Holy crap , är jag döende ?Gråter
    Aniiee skrev 2015-06-10 23:13:12 följande:
    Nä, men om människor förvandlas till sten kan det vara bra om någon knackar hål på dem.

Den boken har jag läst. Har jag som talbok, faktiskt. Jag kommer inte ihåg den nämnvärt. Kommer bättre ihåg "Dödande docka" som jag läste i samma veva. När jag var typ 12....
    Stenarna skola ropa  är ju så bra , läs/hör den igen .
    Tack den ska jag halta ;) mig fram till igen. Avkomman lär ju inte komma till undsättning för sin gamla handikappade mor..
    Ja, jag kanske ska ta den igen. Blir efter de andra 27 böckerna (i know.... mad, mad woman)

Ruth Rendell har sina ljusa stunder. Dödande docka är en favorit. 
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    taquine skrev 2015-06-10 23:54:35 följande:
    Man är aldrig mad för man läser mycket - tvärtom ,)
    Ja Ruth Rendell kan emellanåt bli som Elisabeth George lite långrandig . Så är det ju tegelstenar de levererar 
    Dödande docka ska jag läsa igen också - får bli en riktig lässommar ;)
    Joy Fielding  tycker jag skriver otroligt bra böcker , men många rynkar på näsan att hon inte är fin nog.. Trams enligt mig, Har du läst något av henne ?
    Sant. Tegelstenar är dock bra att ha ibland.

Jag har inte läst Joy Fielding. Egentligen är ingen av damerna min genre, men jag gör undantag ibland (läs: jag slukade allt min mamma läste när jag var liten, och nu när jag är vuxen fyller jag upp med det =P). Fielding har jag dock funderat på i "svaga stunder".

Sommarens läslista:
    101 historiska myter ("fakta"bok)
    A little princess (klassisk barnbok)
    Aprilhäxan (ungdomsbok. Tydligen väldigt bra)
    Berts dagbok (barnbok)
    UraBoku (Shojo("tjej")-manga. Fantasy)
    Black beauty (klassisk barnbok) (måste se om filmen från 1994, btw)
    Black butler (Shojo manga. Alternativ, fantasyhistoria)
    Bröderna Lejonhjärta (klassisk barnbok)
    A Gentleman's kiss (yaoi manga)
    Harry Potter (alla 7. Ungdomsfantasy)
    Howls moving castle (2 av de 3, del 1 och 3 för att vara noga. Klassisk barnbok)
    I morgon när kriget kom (Ungdoms... sci fi? Apokalyptisk sådan? IDK, haven't read it) 
    Interview with the vampire (klassisk.... eh.... skräckromans? Fantasydystopi?)
    Jedi Apprentice vol 1-11 (av 18. Bokslukar-sci-fi)
    Kitty och Svarta Änkans Hemlighet (bokslukardäckare)
    Kometen Kommer (klassisk barnbok)
    Mass Effect Revelation, Ascension och Retribution (Sci Fi)
    Mass Effect Redemption (graphic novel, Sci fi)
    Matilda (Klassisk barnbok)
    Mor gifter sig (självbiografi)
    Chronicles of Narnia (Klassisk barnbok)
    Och de vita skuggorna i skogen (klassisk ungdomsbok)
    Ofredsår (krigsskildring)
     Poetics (klassisk filosofi)
    Saknad, Jennie 3 år (ungdomsbok)
    Silmarillion (klassisk fantasy)
    The Tyrant falls in love (yaoi manga)
    Utvandrarna, Invandrarna, Nybyggarna (klassisk... nånting....)

Mycket barnböcker..... jag känner mig barnslig. När jag har läst klart alla dessa ska jag läsa Sherlock Holmes och Ringaren i Notre Dame och alla Musketörböckerna......

Idag har jag läst lite i Tyrant, Mass EFfect, Black Butler, 101 historiska myter, de vita skuggorna, Börderna Lejonhjärta och Utvandrana. Och Luck inte the shadows, som jag läster in som ljudbok åt min syster, och så lite, lite ut shards of time, just for god measure....

yeah.... thank god for goodreads......
  • Aniiee
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-06-11 00:06:56 följande:
    Vad gör? Fler skruvade grejer kanske... screwdriver någon *hick*
    Hög OCH full på samma dag? Nja, i think i'll pass.... =P
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-06-11 00:25:30 följande:

Ni vet den där känslan när man ska göra sig lustigt söt och sensuell på samma gång..?

Kom in i sovrummet och började dansa lite förföriskt, log lite sensuellt och rörde vid min klänning i samma takt som dansen..

Mannen ligger i sängen, ler och tittar uppskattande på mig.. Jag tar ut svängarna lite..

lite för mycket..

*Bang!* så kör jag in handen i garderobsdörren, slaget får mig ur fokus och samtidigt som jag gnyr och svär över min ömma hand så snubblar jag på mattkanten, faller och landar på tvättsäcken som jag ställt vid altandörren.. ligger där som en jävla sjöstjärna medan mannen försöker hämta andan mellan skrattattackerna.....

Ni vet.. DEN känslan.....

Hälsningar/

*Denminstsexigamänniskanivärldenochhelvetevadontjagharmittpåhanden*

Yupp... den känslan känner jag igen..... =P

Skratta åt det, du också. Sen är det bara att hoppa i säng...
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-11 18:51:27 följande:
    Så imorgon är det dags för räkor och vitt vin och "normala" människor knullar högst en gång i veckan, lämpligtvis sker detta på fredagar efter intagandet av just räkor och vitt vin. De klipper även gräsmattan klockan åtta på lördagsmorgonen. 
    Så jäkla kul tycker inte jag det verkar Obestämd
    Låter lite tradigt. Avbrott i vardagen ska det vara. Knulla på köksbordet en tisdag och klipp gräsmattan fredag kväll, istället.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-11 20:19:23 följande:
    Vad ska grannarna säga???
    Det kan väl säga vad de vill. Säkert skulle det vara nyttigt av de att ta efter lite =P
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-11 20:42:57 följande:
    Knulla på köksbordet, alla dagar! Låter som en bättre idé!
    Nä, NÅGON dag ska man faktiskt knulla på diskbänken också =P
  • Aniiee
    taquine skrev 2015-06-11 20:52:15 följande:
    Underbart !Slänger ner matpåsarna med tråkiga makaroner och äckliga mamma scans köttbullar i golvet och skriker  Knulla mig hårt som f*n 
    Låter jag sexuellt frustrerad ? 
    Kanske lite....
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-11 20:56:05 följande:
    Åh jaa. Och soffan. Och i duschen. I sängen. På hallgolvet...

Ehh... Sorry, rycktes med där...! :-O
    My work is done!
    Demon
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!