-
Den är superenkel. Kål, salt och chilicremefraiche. Done!Brunhilde skrev 2015-05-08 19:59:14 följande:Chilicolslawen är jag nyfiken på.
-
Nix. Men man kan absolut byta en del av cf-en mot chilimajonäs.Brunhilde skrev 2015-05-08 20:07:01 följande:Ingen mayo?
-
Hihi... ser absolut mest fånigt ut.Brunhilde skrev 2015-05-08 20:22:27 följande:
Jag förstår fortfarande inte grejen med det här. Vad är det sexiga i det? Själv tycker jag mest det ser tråkigt ut och i bästa fall lite skrattretande. Det är kvinnor som aldrig slutat leka häst...
-
Oh, piles of money...... me wants! Share, Fraser-san!
-
Coola grannar du har!Anonym (Signe) skrev 2015-05-09 20:59:43 följande:
Grannkillen och hans kompisar partajar till Fem myror är fler än fyra elefanter-låtar. Ganska gulligt men börjar bli lite tjatigt. Aaaa, A-a-a-a-a, Beeee...
Våra nya grannar klagade på att lillungen och hennes tre kompisar var utomhus och lekte och "höll låda" alldeles för sent.
Gissa vad klockan var..... -
Det är väl en bra hobby? Göra om prylar.Knall skrev 2015-05-11 13:08:24 följande:
Andra shoppar kläder, jag shoppar prylar.. prylar som jag sedan ska göra om...
Ska iväg till gymmet senare, trots noll energi...
På onsdag blir det vattengympa igen och förhoppningsvis drunknar jag inte denna gång heller..
BTW. . Min yngsta brorson fyllde 7 i helgen så vi var iväg och firade honom..
När jag kommer innanför dörren och ställer undan skorna så ser jag att han har samma storlek.. Storebror, 9 år, har STÖRRE skostorlek än mig...
Vad fan!
Energi får du kanske på gymmet? Hoppas.
Jodu, pojkar med stora fötter.... jag hade en klasskamrat i lågstadiet som hade 42 i skor,,,,,,, Tyckte nästan lite synd om honom. -
=PKnall skrev 2015-05-12 12:49:13 följande:Jo, ioförsig..
Fick samtal av en kompis idag som hade lite gamla möbler hemma som jag kunde få till min hobby..
Jodå.. Det gick igår med.. Satt antagligen fel på benpressen så har ont i höften..
Ja, han skjuter i höjden nu, grabben. Brås han på sin far lär han ju komma över 1,85 cm... Tjejen kommer nog bli lång hon också.. ett huvud högre än andra flickor i sin ålder, långa ben...
Men, man vet ju aldrig.. Pappan deras är 1,93 cm och mamman är i samma "höjd" som mig.. 1,58...
När vattenkammade någon håret sist? Nån gång på 80-talet? Jag måste göra det idag..... Hinner inte tvätta det innan.... nu...
Är man fullständigt WT om man skriver fanfiction på Game of Thrones? -
Har inget torrschampoo. Jag har aldrig fattat vitsen. Kanske gör det nu.Brunhilde skrev 2015-05-12 20:46:40 följande:Det är vid sådana tillfällen man har torrschampo. Har ingen aning om det är WT att skriva fanfiction på GoT, testa och se om du får några kommentarer som indikerar att så är fallet.
Jag skiter i om det är WT. Jag tror inte att trailer-park-folket i USA bryr sig det minsta om vad jag skriver.
In ither new: Såg en rosa Suzuki idag med registreringsbokstäver ONA. Fullträff -
Skri upp allt på små lappar och kasta i en hatt? En gammal glasslåda funkar också. Skaka ordentligt och ta upp en lapp. Voila. Något att testa i 30 dagar.Brunhilde skrev 2015-05-13 16:00:08 följande:
Kollade den här tidigare idag:
www.ted.com/talks/matt_cutts_try_something_new_for_30_days
Låter som en rätt bra idé, men då kommer nästa problem. Det är så mycket jag vill hinna testa och vad ska jag välja först...
-
Meh, nu har jag skrattkramp. Jag har listat massa dumma lagar i en annan tråd..... "Man får inte vissla under vatten" och "Det är förbjudet att binda fast giraffer vid telefonstolpar"
Och folk tycker att japan är ett knäppt land.....