Inlägg från: Anonym (okejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (okejdå)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-04-05 16:29:45 följande:
    Det gör du också. Varje gång du känner lukten av fisar, bajs osv så betyder det att du här partiklar, typ nanopartiklar av det på tungan. Så om du tex känner lukten av kadaver, ruttet kött osv så har du det i munnen. Visst är det underbart.

Mår fortfarande illa då och då av denna kunskap fast jag haft den i en halv evighet. * hulkar lite*
    Av den anledningen blir jag nästan mordisk när någon lägger av en smygare i bussen, pendeltåget och liknande. Jag vill inte ha främmande människor skit i mig! (Gillar inte att folk jag känner skiter på mig heller iofs)
  • Anonym (okejdå)
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-05 17:15:59 följande:
    Idag önskar jag att jag kunde vrida klockan tillbaka bara för någon minut, så jag kunde krama om min familj.

Kommer jag nånsin totalt vänja mig vid den här skitsituationen?!

(Förlåt att jag är neggo i den här underbara tråden, jag behövde bara ösa ur mig!)
    Nä, du kommer nog inte att sluta sakna dem, men känslan kommer blekna lite med tiden.

Skickar en cyberkram! 
  • Anonym (okejdå)
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-05 17:16:40 följande:
    Det är förresten kärlek om man vågar fisa i någons sällskap!
    Ah, så nästa person som jag kommer på med att fisa på tåget är alltså kär i alla sina medpassagerare. Ska gå fram och lägga handen på axeln på vederbörande och säga att det är vackert att ha ett sådant stort hjärta och så mycket kärlek att sprida.
  • Anonym (okejdå)
    gilmore skrev 2014-04-05 18:08:01 följande:
    Alltså, alltså, alltså, alltså. Får jag skryta lite eller?
    Skryt på du!
    Jag håller för öronen och sjunger högt Lalalalalalalalalalal
    (säkert något om fontänorgasm och sånt*muttrar*)
  • Anonym (okejdå)
    gilmore skrev 2014-04-05 18:14:47 följande:
    Ah nä fontänorgasmen skedde igår. Idag var det andra bullar!

Så jo jag sov bara ca 2 timmar inatt, helt grötig i huvudet och har inte förberett mig alls för provet. Det gick jättedåligt på de kvantitativa delarna men ändå okej på verbala, rättade när jag kom hem och har jämfört med de 5 senaste proven och mitt resultat enligt alla har varit mellan 1.1 och 1.2!! Va?
    Hur är det möjligt? Det kommer säkert bli lägre efter rättningen men ändå. Ändå. VA?

Jag kommer vara förvånad och imponerad av mig själv om det slutar på över 1.0 faktiskt.
    lalalalalalalalalalalala
    Grattis till poängen
  • Anonym (okejdå)
    gilmore skrev 2014-04-05 18:29:00 följande:
    Pfft, never. Vad tror du om mig? Drömmer

Om 4 veckor får jag mitt resultat och jävlar vad jag ska skryta över mitt resultat efter nästan ingen sömn Solig
    Det här måste firas!

Schampanje och shockelad allra minst! Skål
  • Anonym (okejdå)

*fniss* Min väninna kläckte just ur sig följande: " Jag har ett hälsosamt sexliv...med mig själv"
    Min stilla undran är hur man har ett ohälsosamt sexliv, med sig själv...
    Hon är singel btw

• Anonym (okejdå)

Tror ni att man kan sälja en oanvänd dildo på blocket? Antar att priset avgörs av storleken... Kanske skulle få ett bättre pris om jag säljer den till RK direkt.

• Anonym (okejdå)
    D W skrev 2014-04-05 21:44:11 följande:
    RK? du menar Röda Korset
    Hm, inte riktigt. Trodde att du var bättre insatt i FL-vokabulären. *besviken*
  • Anonym (okejdå)

På tal om något helt annat. Jag har inte fäjsbock, men i en väns feed fick jag läsa följande:
    "Jag fick frågan om vilket som var Sveriges minsta minoritet och instinktivt tänkte jag att det måste vara dvärgar/.../"
    Jag tror att jag är kär, på riktigt

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!