Kan det inte dimpa ner en lottovinst hos mig nångång?! Vill göra i ordning hemma!
Jag vill också bli lottomiljonär. Jag lider av svår röda-kuvertet-ångest. Kommer att få sitta utanför Hemköp och tigga när jag väl går i pension. Det beräknade beloppet är dessutom innan skatt
Jag har förresten nyss blivit 1:a april-lurad här, av min busschaufför. Han ropade ut i högtalarna att alla som satt på höger sida i bussen skulle byta plats till vänster, pga punktering. Det var bara jag som satt på höger sida och jag gjorde detta. Jag tänkte att han måste vara ett ordentligt pucko som tänker köra trots punktering och som dessutom är så fräck och anser/tror att jag drar ner hela bussjäveln med min vikt........
Nej! Gillar inte att bli bjuden om jag inte får bjuda tillbaka. Dessutom är jag för gammal och gillar yngre män. Jag kan inte vara sämre match än med en sockerfarsa.
Anonym (Nykär) skrev 2014-04-02 21:35:46 följande:
Jag har precis träffat världens bästa man och mitt ex (dotterns pappa) skriver på min logg på FB och erbjuder mig massage. Hm, knivigt läge.. Vill inte snäsa exet av respekt för honom och inte vara tillmötesgående av respekt för min nya.
Har en rätt så fantastisk karl här hemma. Han är speciellt fantastisk när det kommer till att få mig på andra tankar när jag har pms.
Stackars man.
Där ser man. Hade en föreställning om att du var ung singelkvinna, mitt i karriären. Alldeles för upptagen av vänner och arbete för att ha tid att investera i ett seriöst förhållande