Inlägg från: Anonym (okejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (okejdå)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-04-05 12:07:14 följande:
    Skulle visst ha skrivit att en mask inte kan leva vidare som två individer om den delas. Däremot kan den i vissa fall regenerera en ny bakdel och leva vidare.

Alla vitala organ (fem hjärtan!! bl.a.) ligger framme på masken, bakre delen är tarm.

Yeay för ny kunskap!!
    Så himla praktiskt med fem hjärtan. Varför behöver de så många? Vissa människor har inte ens ett, mycket orättvist.
  • Anonym (okejdå)
    Schna skrev 2014-04-05 11:35:56 följande:

Jag hade en klasskompis i gymnasiet som var så nervös att hon bara fick 0,2. Dessbättre hade hon MVG i nästan alla ämnen. Drömmer
    Jag glömde lämna in ett delprov en gång. Inte mitt stoltaste ögonblick, när jag fick resultatet sedan. Skäms
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-04-05 13:56:02 följande:
    Åh korsord. Jag vill ha korsord helst hela natten fast jag kan överleva med en timmes lösande också *drömmer mig bort*

Blir nog en bra dag. Ungarna är monster och här just festat på kattbajsbollar med kattsand på ( chokladbollar ) och benmjölskex ( mariekex)
    Du menar så där när man kryper upp hos någon sömnvarm med nybryggt kaffe, i den stora kontinentalsängen, med tidningen i högsta hugg och pillar på personen tills den vaknar? Drömmer
    Eller är korsord något slags kodord jag har missat? Obestämd
  • Anonym (okejdå)

Någon som har en fungerande trollstav att låna ut?

• Anonym (okejdå)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-05 15:21:16 följande:
    Haha...japp!Skrattande
    Även en hand...

Gött! Skicka hit den pronto. Ska bara använda den lite, trolla bort någon och kanske göra lite egna justeringar, större tuttar, snyggare röv och trolla bort en och annan volang.
    Skickar du den med posten så är det nog säkrast att skicka den rekommenderat.
  • Anonym (okejdå)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-05 15:29:09 följande:
    Haha...
    Trevligt, bara det inte jag som är målet för make over!Skrattande
    Du kan inboxa adressen!Flört
    Skicka den till det gula huset till vänster.
  • Anonym (okejdå)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-05 15:31:22 följande:
    Otäckt hur vet du att jag har ett gult hus till vänster?Förvånad
    Bor du i mitt hus???
  • Anonym (okejdå)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-05 15:38:59 följande:
    Haha...
    Börjar snart fundera...
    Ska kolla.Spöke
    Vad har du på dig?
    Jag har skinnkepa läderväst och snörda skinnbyxor...vid första anblicken som tagen från blue oyster bar
    Har dagen till ära klätt mig i svart. Annars är det här ganska likt:
    s3.amazonaws.com/rapgenius/fat-girl-thong.jpg
    Va? Inga chaps?
  • Anonym (okejdå)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-05 15:56:02 följande:
    Vad du är smörigt söt...tänk att få lukta på dina Lördagsfisar!Drömmer
    Jag vet att jag är alla mäns våta dröm!
    Hm, du vet att inga kvinnor oavsett form, fiser lavendel? Man får ta det för vad det är, en fis är en fis.
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-04-05 15:57:24 följande:
    Kodord!!!

Fast det andra lät inte fel. Men jag är mer inne på att vara den som får kaffe på sängen. Har bara hänt en gång att jag fått det av en man och då hade han inte "sovit" hos mig utan med min kompis jag bodde ihop med, gick frukost samtidigt. Underbar man.

Fast i ärlighetens namn så vet jag inte hur man för när man ligger kvar i sängen efter att man vaknat bortsett från när man somnar om, det kan jag. Annars är jag mer en sån som kliver upp, klär på mig direkt. Så jag vet inte ens hur man pöser runt halvklädd eller liknande. Är dock avundsjuk på folk som kan få i morgonrock en halv/ hel dag. Hade velat lära mig den konsten innan jag dör. Istället för att stressa upp jämt.
    Fick kaffe på sängen varje gång jag sov över hos min pv.
    Jag kan ligga i sängen hela dagen utan problem och utan att bli rastlös. 
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!