Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Hahahhaha absolut de två bästa meningarna jag läst idag! Klass indeed!
Är fortfarande sjuk i min jävla mancold, det suger fan pung helt ärligt!!
Avkomman är kidnappad av syster, så nu kan jag i vart fall vara sjuk också. Hostar så jag tror att jag snart kommer utveckla inkontinens, kommer för övrigt skratta ihjäl mig om jag hostar så jag kissar på mig Kan inte förklara varför, men jag kommer skratta likt förbaskat.
Det har tjafsats i mitt liv, men ordningen är återställd. Jag fick i ena tjafset fram mitt budskap och det faktum att jag är jävligt trött på skiten, det gick fram, in, accepterades och vi fann en lösning, känns bra, det viktiga är att jag vet att vår kommunikation fungerar och kommer flyta, resterande kan dra helvete hej vad mig anbelangar.
Nästa tjafs var min egen jävla klantighet som ställde till, så retarded gjort av mig att det finns inte. Men med facit i hand så ler jag, för första gången ever så var just det småsyskonet den vuxna och "karl för sin hatt" liksom, well jävla done, imponerad helt ärligt och vi har skrattat åt det. Kanske har hen blivit vuxen nu och det var väl på tiden kanske när man är 25 plus.
Har lust att hänge mig åt frosseri, bara kunna vräka i sig något man tycker är gott och känna sig nöjd med det. Men bara tanken på det får mig att må illa. Vart tog tiden vägen där man kunde trycka i sig en halv, en hel glass paket, en stor chokladkaka osv. Vad hände. Kan ju fan inte ens frossa i mig mat jag älskar, mår bara illa *suck*
Förstår inte, jag minns ändå tiden då jag tröstat mig med ätbara saker som en god grej. Men nej trycka i mig saker kan jag ändå inte oavsett om de är nyttigt eller ej. Stör mig som fan det där.
Tvingade i mig en banan i morse, för jag mådde illa och visst att jag inte skulle må bättre om jag cyklade iväg utan att ha ätit. Vilket i sin tur nog var bra, för när jag släppt av mini på skolan och tänkte bege mig hem så kom jag på att jag hade möte för att kolla blodtrycket, tur jag kom på det innan jag var hemma igen i vart fall. Trycket hade sjunkt från 139/ 94 och 131/92 som de var förra gången till 117/94, så både bra och kasst, men jag har ju en infektion i kroppen så resultatet var inge konstigt egentligen, dock ingen höjning av medicin, men däremot slipper jag gå dit nästa vecka utan skall dit om två veckor istället, alltid något
Och ett annat jävla i lands problem, tänkte kolla på Buffy säsong 4 igår men då säger min tv att video och ljudformatet inte stöds, ner igen, kolla format, AVI men what the fakk, det skall funka, men nej det gör det inte, så jag får väl sitta vid datorn och se den säsongen. Blev Californication istället i soffan igår, fan jag älskar den.
Hoppas alla frå en superb helg!
För det är nu inte alls ett gäng timmar sen som jag skulle lämnat datorn, intagit soffan, varvat ner osv osv.
Vart är jag? Jo fortfarande vid den förbannade datorn.
Nu tänkte jag försöka slita mig igen och då är det vips livat i denna tråden. Gå och lägg er!!!!!!!
Så jag kan lyckas lämna datorn dårå