Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Har försökt somna under snart 4 timmar! Det går inte!!
Har varit uppe och gått. Läst lite, löst korsord, druckit varm mjölk, försökt meditera.. Blir tokig!!!!!
Jag är jävligt trött på att nysa, hosta, snörvla och slemma HATAR ATT VARA SJUK!
Skall önska mig en robot/ klon någonting är jag fyller 35 som kan ta hand om mig när jag är sjuk! Hade jag levt i en annan tid någon annanstans så hade jag moget övervägt att önska mig en enuck, slav, träl, vad som helst va fan. En dresserad Gorilla går bra, bara den kan koka te, puffa kuddar och se medlidande på mig. Kan till och med tänka mig att äga en väldresserad sverigedemokrat som tillfälligt utför sysslorna. Eller varför inte en välbyggd man i kilt med långt hår.............
*feber yrar*
Ja jag vet, usel människorsyn, bajs och blä och sånt får man inte skriva, jajja bajja! FEBER!!!!
På tal om helt annat så blev jag nyss mailad av ett par som sökte en tjej till, inte så ovanligt med trekanter, men dessa söker en flickvän och någon som vill leva och bo med dem längre fram om saker klickar. Tycker helt klart det verkar vara intressanta människor, hoppas de hittar vad de söker.
Jaha då har jag kört ett varv och anmält spam inläggen jag hittar, från samma som här i tråden fast lite här och var
Medborgerlig plikt eller vad kallar man det?
Jag vet att det inte är bra att läsa för mycket relationstrådar när jag känner mig ensam och låg men likförbannat gör jag det igen, igen och igen.