Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (fold) skrev 2014-09-15 02:02:06 följande:

Ni kan vara hur lustiga hur ni vill.. Beror på hur ni vill vill ha det??

Det gamla ordspråket.. Mmm hur går det nu igen? Någon som kan hjälpa mig?

Fantomen står när de andra faller för lucky looks skugga hann först, hederligt och högst förvirrat djungel ordspråk.
  • HäckHäxan
    föld skrev 2014-09-15 02:42:53 följande:

Tack. skriver sköna saker som jag kommer blöda ur ögonen när jag läser dessa imorgon.. men ja jo menar det nog. fireball och allt.

Beds on fire, heart of fire *sjunger*

Nå jag ligger i sängen i vart fall.
  • HäckHäxan
    föld skrev 2014-09-15 02:50:40 följande:

fan för att klicka i fel Skrikandes helvsikke oxöfaenåhansmmoxxer Tomte

Alltså jag älskar om dig ändå där ingår alla dina personligheter raring *pözz*
  • HäckHäxan
    föld skrev 2014-09-15 03:07:02 följande:

äh det där med om m.m.  det finns bara några här jag bryr mig om.*bleep*-*bleep* och bleep* och *bleep*  finns säkert några andra men.. äsch vad är en kinkyfest utan en bal på slottet? Det finns faktiskt många andra.. smile1.gif

Ja utan latexlakan på balen så blir det inte så kinky ja eller nått sånt

Fan jag e trött. Skall nog lägga mig. Känner mig förkyld i skallen. Blä vill inte bli sjuk alls!!!

Nattens.
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-15 07:21:48 följande:

En del tjejer bryr sig inte nåt sånt där, en gammal klasskompis var totalt omöjlig att impa på..

Inget intresse för bilar, motorcyklar osv. :-/

Det enda bensindrivna hon tycktes bry sig om var hennes Mr Rabbit

Haha tycker det är så roligt just det här med att impa med fordon. Själv älskar jag motorcyklar och mullrande bilar i många lägen. Men impad har jag nog aldrig blivit inte mer än att fan vad snygg den är, eller snabb, eller jävligt häftigt motivlackad eller allt i ett. Rent estetiskt kan jag ju uppskatta många saker men det är just saken i sig jag uppskattar inte ägaren av saken.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-15 13:45:00 följande:
    På tal om fordon.. någon gång under helgen så stals grabbens cykel.. från trädgården.. smile8.gif
    Tydligen är det många cyklar som försvunnit/stulits sista tiden så det är väl någon jävla liga i området..

Jag ska ut och gå strax och då titta lite i andras trädgårdar, i diken och i skogen om den finns där.. kan ju vara en osnuten unge som snott den också...
    Fy vad trist.

Hoppas du hittar den hel någonstans!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan

Hahahha min avkomma är tydligen en mulatt unge

Jo och jag är ett slödder också, så vet vi alla det.

Häromdagen var jag rasist och idag är jag något helt annat. 

Fantastiskt detta. Solig

Ibland vill jag bara fälla ut mina armar och gå runt och krama folk, mer kramar och kärlek åt folket! 

• HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-15 14:38:00 följande:
    Ja, han behöver den ju för att ta sig till pendeln till skolan och hem igen.. Vi har ju tänkt sälja den och införskaffa en ny åt honom också då han växer.. men det var tänkt framåt våren..
    Att det ska vara så svårt med "mitt" och "ditt"..! smile8.gif

Samtidigt har vi sagt åt honom att ställa cykeln i garaget och inte bara lämna den slängd på marken framför huset just för att den kan bli stulen...
    Beroende på hur långt det är till pendeln så hade jag låtit mitt barn gå ett tag innan hon fick en ny cykel, men det är ju jag det och såklart beror mycket på hur gamla de är osv.

Hade den varit låst eller stått i garaget och blivit stulen eller så, ja då hade ungen fått en ny cykel rakt av, för då har den iaf försökt skydda och vårda sin egendom liksom. Lite som skillnaden på att tappa mobilen och kasta den i husväggen med flit.

Jag är mycket för konsekvenser jag. Det var iaf så jag lärde mig värdet på saker och ting. Man skall liksom vårda det man har även om man kan gå och köpa nytt samma dag. 
  • HäckHäxan

Febern river i min kropp, jag känner mig sjuk

Har svalt ipren och skall snart gå iväg och hämta min avkomma som varit hos pappa i helgen. Skall bli gott att kramas lite, fan att jag saknar henne när hon inte är här.

• HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-15 15:22:42 följande:
    Haha! Jaså? Hon är fruktansvärt söt.. end of story..
    Jag ser typiskt svensk ut tror jag. Har dock både valonblod, turkiskt blod och något mer i ådrorna.. Långt tillbaka, men ändå... smile2.gif So what liksom?

Men jag har fått höra att jag är en feministisk fitta med manshat... smile2.gif
    Haha ja lite söt är hon allt.

Det är ju liksom grejen, de flesta har någonstans något annat i sig oavsett om de tycker om det eller ej. Jag är ju en avart i min egen släkt med mitt blandras blod liksom. Inte för att någon någonsin sagt att det är fel, för de har ingen i min familj sagt inte som jag hört, men jag gissar att mamma fick lite skit för sådär hundra år sen. Men eftersom hon sen också tagit hand om sina barn själv och alltid jobbat och försörjt oss, så gissar jag att den bittraste medlemmen i släkten vackert fick tiga still och fick en portion av in ya face liksom.

Åh feminist fitta och manshatare, nice!

Jag hatar tydligen vita heterosexuella män och ser dem som roten till allt ont, de utsätts för rasism i media dessa män, ändå förstod jag när jag läste resten av personens inlägg att rasism är ett icke problem, så jag fattar inte riktigt varför vederbörande gnällde om det där, då det tydligen inte är ett problem eftersom rasism inte är ett problem... Nå skit samma, för mig är det ett problem, rasism alltså oavsett om hatet riktas mot vita heterosexuella män eller andra, rasism och hat är ett problem. 
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!