• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-04-07 23:20:37 följande:

Jag måste säga att jag har en underbar, helknäpp flickvän. Hon propsade på att laga mat idag. Gryta med nötbog, chili, lime, diverse rotsaker..... Har jag sagt någon gång att hon inte kan laga mat? Well, hon lyckades laga denna gryta - utan att skala rotfrukterna och utan att skrapa ur chilin..... 

Men, så söt! Hon försöker ju i alla fall!

Barnens mammas pojkvän kan inte ens göra sockerkaka på påse....

(Jag kan iofs inte göra sockerkaka alls...)
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2015-04-08 12:52:50 följande:

Vekling!

Jepp! Jag håller mig till Marabouchoklad med Japp eller mintsmak...
  • Knall
    Aniiee skrev 2015-04-08 13:53:14 följande:

Uppenbarligen =PMin flickvän har lyckats med konststycket att explodera ägg för att hon lät de koka torrt... Hon är en typisk sån där "äggen är ju hårda, så då måste de ju koka länge för att bli mjuka." Noll koll i köket. Men det går framåt i alla fall.... =P

Haha! Den bedriften har inte jag lyckats med än i alla fall! Och då är jag ändå "nybörjare" på att koka ägg..

Däremot så är det ingen idé att låta mig hushålla med blommande växter.. Jag tar död på en kaktus efter någon vecka.. för att inte tala om orkidéer...
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2015-04-08 16:27:05 följande:

Men alltså, orkidéer som är så lätta?! Jag vattnar knappt mina, haha, men de blommar fasen ändå. Älskar dem! Alla andra blommor dör hos mig...

Du kunde ju ta'tt med dig mina när du var här! De tycker inte om mig! De tar självmord!
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2015-04-09 00:21:08 följande:

Jag får komma till er då och då för att ge dem lite konstgjord andning.

Det kan behövas.....
  • Knall
    Schnaa skrev 2015-04-09 00:27:53 följande:

Jag har rätt prunkande blommor här hemma, i alla fall när jag inte rest bort på ett tag, men orkidéer fixar jag verkligen ALDRIG. Jag kan t o m datera mina foton tagna här hemma, efter orkidéerna i bakgrunden. Är de vackra så är fotot taget på eller nära min födelsedag, och sen går det utför och när blomskelettet äntligen avlägsnats (känslomässig process som tar lite tid) från fönsterbrädan är det någonstans mellan jul och april.

SE!!?? Jag är inte ensam! Mina föräldrar köpte mig en orkidée i 30-årspresent... enbart för att jävlas...
  • Knall
    Anonym (cem) skrev 2015-04-15 14:45:17 följande:

Äsch fjäril, inte behöver du nia mig

Hon vet att det bara är kungligheter här ute på schlätta!
  • Knall

Jag är överkåt och mannens bästa kompis är här över helgen... Hans snygga kompis.. riktigt snygga...

Och jag har livliga fantasier.. lite väl livliga.. jag behöver hjälp.....

• Knall
    Aniiee skrev 2015-04-18 20:19:49 följande:

Tänk på hur han skulle se ut vid 95.... 

Haha!

Bra förslag!
  • Knall
    Schnaa skrev 2015-04-18 20:33:12 följande:

Om Aniiees förslag inte fungerar skulle du ju kolla om din man är öppen förslag om att kolla med sin vän om han är öppen för förslag. Eller så tappar du bara handduken på lämplig position i hemmet, helt enkelt, och glömmer hitta den igen.

Haha! Det vet jag att han inte är och jag skulle inte vilja det heller egentligen..

Jag är bara hormonell..

Ska pussa på mannen sen i natt istället..
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!