• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-03-10 19:53:26 följande:

JA, tack. Fast carbonara. Med Extremt mycket ost....

Jag hade tränat och behövde verkligen äta.. kändes som en hel livstid att vänta..
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall

Gratulerar på födelsedagen Aniiee! Jag firar dig med revbensspjäll, klyftpotatis, ostbollar och glass framför mellot.. (vad gör man inte för husfridens. . Lillflickan Älskar '! )

• Knall
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-15 19:39:50 följande:

Rajtantajtan vad roligt jag har haft! Fick en helt otroligt trevlig bordskavaljer som var så himla uppmärksam, lättpratad, intresserad, allmänbildad, rolig och avspänd. Enda smolket var varmrätten: anka! Jag gillar inte anka. Skitäckligt! Men då visade det sig att inte han heller gillar anka och så sa han att ojdå, jag tror att vi får be om dubbla portioner av desserten här! Och när servitören kom in med desserten så frågar han om det är möjligt att vi kunde få dubbla portioner eftersom vi inte hade ätit så mycket av den vällagade varmrätten. Satans vilken gentleman! Servitören såg rätt snopen ut men garvade och såg till att vi fick dubbelt upp med flarn, glass och jordgubbar. Idag har jag svullna fötter för vi dansade som tokar hela natten. Var länge sedan jag hade så jäkla roligt. Vi ska ses nästa helg. Vet inte vad vi ska göra men vi ska höras i veckan. Stay tuned!

Åh? Lät verkligen fantastiskt!
  • Knall

Jag fryser tuttarna av mig och jag behöver knulla!

Vidare på det vill jag ha en hel natts sömn, en miljon på banken och en resa till Maldiverna!

• Knall
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-15 23:04:17 följande:

En miljon på banken? Kan trösta dig med att det där med att ha pengar på banken är inte så jävla roligt som man kan tro! Det ganska trevligt, visst, men det är stressigt och nervöst också. Har en hacka och det är ett himla pill hela tiden med att kolla kurser, papper, prognoser och annan skit. Nu har jag folk på banken som hjälper mig med det, men kan jag lita på dem? Ibland byts de ut och jag har inte en aning om vad det är för figurer. De kommer med råd om att man kan göra si eller så eller så eller si tills jag blir vindögd av förvirring. Paranoid? Moi? Pengarna är ett arv efter min galna pappa så jag har inte lyft många fingrar för att ha fått dem. Det är enklare att knulla. Och fan så mycket roligare.

Okej.. jag kan faktiskt nöja mig med 100.000 t.o.m mindre ... Kan husera med det ganska länge och få det jag vill ha etc.. Är inte dumsnål, men ganska duktig på att spara och lägga pengarna på det som behövs SAMT unna mig...

Lite pengar till en resa till ett varmt land med paraplydrinkar skulle inte sitta fel dock.. Gärna någonstans med rik kultur, historia, arkitektur etc

På tal om att knulla.. Såg just 50 shades of "shit"... Jag blev tyvärr inte särskilt upphetsad och tröttnade ganska direkt på den taffliga dialogen mellan huvudkaraktärerna..

"The secretary" är mer häftig....

BTW. . Vad ska man göra åt en stukad/ sträckt fotknöl/häl/vrist? Var ute med hunden och måste trampat snett någonstans så vissa steg smärtar till och spänner.. blä!!!
  • Knall
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-15 23:26:08 följande:

A'men jag vet att mitt senaste dravel om pengar kan reta upp någon och jag vet att jag har ett lyxproblem. Det finns många som har det riktigt knapert och knappt har mat på bordet och sömnlösa nätter på grund av tomt på kontot och om jag nu tycker att det är så himla jobbigt kan jag väl skänka bort mina pengar, då! Jo, så kan man göra, men gör man (jag) det...njäääeee? Vill bara skrapa med foten och be alla som eventuellt vill strypa mig om ursäkt. Var inte min avsikt att försöka glänsa och hoppas att det framgick. Puh!

Äh.. vad är det att bry sig om? Alla lever vi olika med olika uppfattningar och erfarenheter.. det är därför jag inte önskar mig mer än en miljon.. det skulle vara nervöst att ha mer än så på kontot....

Om jag vann på triss så skulle jag hellre vilja ha 15-20.000 i månaden i 25 år än en jätteklump-summa på en gång...
  • Knall
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-18 22:52:11 följande:

Jag blir spattig ibland över pengarna för att jag inte vet riktigt var de kommer ifrån. Min pappa var helgalen, gränslös, impulsiv och otroligt intelligent på samma gång. Hela min barndom var som hela havet stormar. Han startade företag och fixade och trixade, inledde affärer med mysko människor och kunde t.ex ringa hem från sitt kontor och skrika till mamma "om telefonen ringer idag får du inte svara!" Ingen i familjen orkade eller ville eller vågade inte ta reda på vad fan han höll på med. Vi var alla aktieägare och styrelseledamöter och bolagsstämmorna hölls vid köksbordet och vi skrev på där han pekade. I slutet av 90-talet sålde han rubb och stubb och städade upp innan han försvann utomlands och efter några år kom han hem i zink-kista från Brasilien. Det är ett under att man blivit ganska normal ändå efter detta! Min mamma har alltid varit smal som en sticka och fått höra att hon ser anorektisk ut, ja tacka fan för det. Hon lyckades inte få i sig mycket mat på grund av nervositet. Varför vräker jag ur mig allt det här? Jag vet inte. Kanske för att jag behöver det.

*Kram*

Ibland är det skönt att bara spy ur sig saker...
  • Knall

Fl- trollen är inte lika påhittiga nuförtiden..

• Knall
    Pillare skrev 2015-03-21 23:12:15 följande:

De brukar iaf aldrig vara ens nära lika roliga de tror de är.

Nej, precis... lite mer inlevelse skulle inte skada ibland...
  • Knall

Sommar, värme, jordgubbar och grädde, solbränd hud, ljummet vatten, varma vindar, långa dagar, sol, blommande träd och buskar... Ge mig NU!!!!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!