Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Meh, jag tänkte att vi skulle vara i den LILLA barnpolen. Den med två-åringarna. Då hade det varit en utmaning.
Meh, jag tänkte att vi skulle vara i den LILLA barnpolen. Den med två-åringarna. Då hade det varit en utmaning.
Nu har det gått för långt! Drömde om FL inatt! Två medlemmar härifrån skulle gifta sig vid en loge, typ Gotland eller Österlen eller liknande, och ett större antal från FL var inbjudna på bröllopet. Ernst Hugo var brudgummen men jag minns inte vilken av medlemmarna bruden var. En väldigt blond, kurvig kvinna runt 170 cm. Nåja. Folk överallt, ute på åkern och på dansgolvet, från golv till tak. Brunhilde m.fl. deltog i någon lek på grönytan utanför, någon kombo mellan hoppa säck och tequilarace.
Vilken fest!
Oj, vilket intryck ni har fått av mig. Rättar till glasögonen och knäpper översta knappen i min gråa dräkt.
Andra shoppar kläder, jag shoppar prylar.. prylar som jag sedan ska göra om...
Ska iväg till gymmet senare, trots noll energi...
På onsdag blir det vattengympa igen och förhoppningsvis drunknar jag inte denna gång heller..
BTW. . Min yngsta brorson fyllde 7 i helgen så vi var iväg och firade honom..
När jag kommer innanför dörren och ställer undan skorna så ser jag att han har samma storlek.. Storebror, 9 år, har STÖRRE skostorlek än mig...
Vad fan!
Det är väl en bra hobby? Göra om prylar.
Energi får du kanske på gymmet? Hoppas.
Jodu, pojkar med stora fötter.... jag hade en klasskamrat i lågstadiet som hade 42 i skor,,,,,,, Tyckte nästan lite synd om honom.
Det här är inte min dag! Det började med att jag inte kom ut ur mitt sovrum och jag satt och förbannade mig själv för att jag inte fixat dörren innan det hände att den faktiskt inte var möjlig att få upp utan våld och verktyg. Funderade lite på att ta fönstervägen, men lite jobbigt att hoppa ut naken från andra våningen och vad skulle jag gjort sedan, ytterdörren var låst och självklart hade jag inga nycklar i sovrummet. Tur att avkomman var hemma och att denne vaknade efter ett tag (ett bra tag, men iaf).
Skakade bara lite på huvudet åt eländet. Jag skulle inte kalla det van och oberörd, men kanske aningens härdad
Visste inte att vi hade Gisselle här på FL =) Roligt!
När lärde du dig svenska?
Jaha! Spännande =P
Ligger i sängen och inväntar lasagne..
Denna vecka började i kaos, men slutar förhoppningsvis bättre.
Fick i söndags åka ambulans för andra gången i mitt liv.. minns inget av den här färden heller..
Legat inlagd och varit hög på smärtstillande i 2 dygn och sagt en del märkliga grejer.. (mer än vanligt) Bl.a om de kunde dra för gardinerna för solen lös rakt i mitt ansikte (låg i ett mörkt, fönsterlöst rum på akuten) och så undrade jag när tåget skulle stanna för det gick för fort! (Stillasittandes i en rullstol i ett väntrum hos kvinnokliniken ).. tydligen försökte jag även ragga på sköterskan som tog emot mig på kk... med mannen bredvid mig... *hrm*
Inger allvarligt. Bara svåra smärtor pga endometriosen och så blödde jag som en gris på slakt så de ville smärtlindra mig och hålla koll på mitt blodvärde.
Men, men.. grillparty på lördag, lugn stund på söndag, barnvakt nästa tisdag, till Uppsala nästa onsdag på torsdagen åker jag och mannen till PRAG!!! *Hoppar jämfota och fnittrar*
Kan den här veckan gå snabbare????